انتخابات تجلی مردم سالاری دینی است

فرماندار هرسین گفت: اختلاف سلیقه ها در انتخابات امری طبیعی است و می بایست از انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی بعنوان تجلی مردم سالاری دینی است.

انتخابات مجلس به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین طی نشستی مشترک با حضور اعضای هیئت های نظارت و اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر برگزاری انتخاباتی سالم و بدور از هرگونه حاشیه در این شهرستان تأکید کرد و گفت : برگزاری انتخاباتی سالم در کشور خواست دولت است ، اختلاف سلیقه ها در انتخابات امری طبیعی است و می بایست از انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی بعنوان تجلی مردم سالاری دینی یاد کرد.

او افزود : امنیت و اقتدار کشور بر پایه ایثارگری های شهدا و پشتوانه مردمی محقق شده است و در جمهوری اسلامی انتخابات بعنوان مظهر مردم سالاری دینی پشتوانه نظام و انقلاب است.

فرماندار هرسین  از اعضای هیئت اجرایی خواست ضمن بررسی و نیازسنجی امکانات مورد نیاز شعبات و آموزش به موقع و مؤثر نمایندگان فرماندار و سایر اعضای شعب وضعیت آنتن دهی را در مناطق روستایی مورد توجه قرار دهند و با دقت آن را رصد نمایند.

در این نشست نحوه و چگونگی بازدید از شعبات و امکانات مورد نیاز آنها ، ترتیب حرکت شعبات سیار روستایی ، وضعیت آنتن دهی موبایل و نحوه آموزش اعضای شعب مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.