انبارلویی:

سهم‌خواهی سهم مهلک رسیدن به لیست واحد است/باید تکلیفمان را با جریان رقیب روشن کنیم

معاون سیاسی حزب موتلفه گفت:سهم‌خواهی سهم مهلک رسیدن به لیست واحد است و ما را در برابر یک معادله ۳۰ مجهولی قرار می‌دهد که بعد از انتخابات هم نمی‌توانیم معادله را حل کنیم،

سهم‌خواهی سهم مهلک رسیدن به لیست واحد است/باید تکلیفمان را با جریان رقیب روشن کنیمبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌ها گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد کاظم انبارلویی معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی در کانون حزب موتلفه اسلامی استان تهران که به مناسبت سالگرد حماسه نهم دی در موسسه فرهنگی آموزشی موتلفه اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه «۹ دی» روز شکست دومین نبرد نرم آمریکا علیه ایران است، گفت: آمریکایی‌ها از ابتدای انقلاب سه راهبرد در سه لایه در قبال انقلاب اسلامی پیش گرفتند که هدف اصلی آنها فروپاشی و براندازی است و گفتند اگر در این مرحله هم نتوانستیم کاری کنیم، اخلال در نظام و به هم زدن ویترین حکومت دومین راهبرد است و سومین راهبرد هم جلوگیری از پیشرفت و توسعه روز افزون ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه ظرف ۴۰ سال گذشته به طور همزمان این سه لایه برخورد آمریکا با انقلاب را تجربه کرده‌ایم، تصریح کرد: آمریکا در راستای براندازی نظام راهبردش را به این سمت نشانه رفته بود که به سمت عدم مشروعیت نظام برود بنابراین هر انتخاباتی برگزار می شد، تحریم انتخابات و رای را در برنامه خود داشتند.

انبارلویی با بیان اینکه از سال ۷۶ به بعد راهبرد آنها عوض شد و حمایت از یک ضلع از رقابت را در دستور کار خودشان قرار دادند، گفت: به همین دلیل اولین نبرد نرم آمریکا در سال ۷۸ کلید خورد و دومین پروژه براندازی آنها در سال ۸۸ بود.

وی ضمن اشاره به اینکه در این سال‌ها با جریانی روبه‌رو هستیم که خود را اصلاح طلب می‌نامد تصریح کرد: لذا در فهم جریان اصلاح‌طلبی و اینکه رقیب ما کیست، خیلی باید دقت کنیم؛ اصلاح‌طلبان تا کنون در پاسخ به این پرسش که چه چیزی را می‌خواهید اصلاح کنید، پاسخی نداده‌اند؛ ولی در گفتمان و گفتار سیاسی خودشان اصلاح دین و سیاست جامعه برحسب استانداردهای غربی و لیبرال را پیش می‌برند.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه سبک حضور آنها در صحنه «ایستادن در غبار و سکنی گزیدن در ابهام» است، گفت: این راهبرد به آنها این توانایی را می‌دهد که در داخل و خارج کشور گستره‌ای از سلیقه‌های گوناگون و از گوگوش تا سروش را پای صندوق‌های رای بیاورند و چنین صف‌بندی را در برابر انقلاب داشته باشند.

انبارلویی افزود:‌این راهبرد به آنها کمک می‌کند که از منافقین تا سلطنت‌طلبان و بهائیان و کمونیست‌ها و ضد انقلاب و حرام‌خواران و فراریان خارج تا مجمع روحانیون مبارز و حزب مشارکت و مجاهدین انقلاب را در بر بگیرند و ما در این ۲۰ سال چنین رقیبی داشته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه دال مرکزی گفتمان آن‌ها غرب‌باوری و ترویج ارزش‌های غربی است و این رابط وصل آنها از داخل به خارج و از خارج به داخل است، بیان داشت: آنها با اسلام سیاسی و حکومت دینی چالش جدی دارند و از هیچ فرصتی برای شبهه‌افکنی در مورد مشروعیت و کارآمدی حکومت دینی فروگذار نمی‌کنند.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: آنها بی شناسنامه هستند ولی در وقت مقتضی چندین شناسنامه از جیب خودشان بیرون می‌آورند و یک ترکیب درهم تنیده مستحیل درست کرده‌اند که هرکسی بدون مرز، غیر از انقلابیون راستین و متعهدان به ولایت در آن قرار می‌گیرد.

انبارلویی با بیان اینکه می‌گویند ایران باید به جامعه جهانی بپیوندد، مسئولیت قبول کند و روابطش را با آمریکا عادی کند، تصریح کرد: همیشه در موضع طلبکاری هستند و با آن که خود را اصلاح‌طلب می‌دانند به کمتر از انقلاب رضایت نمی دهند و در۱۸ تیر ۷۸ و در سال ۸۸ این مسیر را طی کردند و دنبال براندازی نظام بودند.

وی تاکید کرد: ویترینی درست کرده‌اند که از انقلابی ضدانقلاب و چپگرای لیبرال و اسلام‌گرای مدرنیسم و پست مدرنیسم و فرصت‌طلبان و وزرای قلدر و روسای جمهور طلبکار و مسئولان غیر پاسخگو و نمایندگان در کسوت اپوزیسیون را زیر این خیمه جمع کرده‌اند.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی ضمن اشاره به اینکه ما در انتخابات آینده با این جماعت که با ترکیب جدیدی روی صحنه می‌آیند، رقابت خواهیم کرد، اظهار داشت: هنر آنها تولید حیرانی است و این هنرشان را تقریباً یک هفته مانده به انتخابات رو می‌کنند و فضا را به قدری آشفته می‌کنند که جمع کثیری در حیرانی به سر می‌برند که ما به چه کسی رای دهیم.

انبارلویی با بیان اینکه در این وادی حیرانی و حیرت، شروع به سربازگیری می‌کنند و حتی از جریان اصولگرا هم سرباز می‌گیرند، اظهار داشت: آنها به صحنه انتخابات می‌آیند که رای بیاورند و وارد حاکمیت شوند؛ اما راهبرد آن‌ها اول خروج از حاکمیت و بعد خروج بر حاکمیت است.

وی با تاکید بر اینکه در سال ۷۸ بعد از قضیه تحصن مجلس و آن ۸ ماه سال ۸۸ چنین راهبردی نمایان است،‌ تصریح کرد: اگر رای بیاورند این دو راهبرد را دارند و اگر رای نیاورند زیر میز می‌زنند و می‌گویند که به خیابان‌ها بریزید.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی ضمن تاکید بر اینکه باید تکلیفمان را با این جریان روشن کنیم،‌گفت: ما باور داریم که پاسدار حقیقی جمهوری اسلامی هستیم و باید نظام را با مردم سالاری سرپا نگه داریم و نگذاریم آمریکایی‌ها دکور و ویترین جمهوریت را در ایران به هم بزنند چون در ۲۰ سال اخیر دو سه بار این مسیر را رفته‌اند و نتوانسته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه نباید رقابت را صفر و یکی کنیم و باید به رای مردم احترام بگذاریم، تصریح کرد: باید اخلاق رقابت را رعایت کنیم ولو اینکه رقیبمان پایبند نباشد و برای رسیدن به پیروزی وحدت و همگرایی را به عنوان ضرورت عقلی می‌دانیم.

انبارلویی ضمن اشاره به اینکه سهم‌خواهی سهم مهلک رسیدن به لیست واحد است و ما را در برابر یک معادله ۳۰ مجهولی قرار می‌دهد که بعد از انتخابات هم نمی‌توانیم معادله را حل کنیم، تصریح کرد: هرکس با پرچم انانیت، نحنانیت و حس خودمردم‌بینی که ممکن است در بعضی از نامزدهای انتخابات دیده شود در ائتلاف قدم بگذارد، قطعاً پرچم ائتلاف را پایین خواهد کشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار