جدیدترین روش لیفت صورت برای اولین بار در کشور

یک جراحی پلاستیک و زیبایی گفت: افرادى که میزان شلى و افتادگى پوستشان به مراتب کمتر است، بهترین کاندید براى لیفت صورت هستند.

لیفت صورت به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش نجف بیگی، جراحی پلاستیک و زیبایی، ترمیمی و سوختگی اظهار کرد: با افزایش سن قابلیت ارتجاعی پوست کاهش می‌یابد و چربی زیر پوستی کم می‌شود، در نتیجه به تدریج در پوست یک حالت جمع شدگی همراه با چین و چروک ایجاد می‌شود که ظاهر پوست را تغییر می‌دهد.
 
این جراحی پلاستیک و زیبایی گفت: شلی و افتادگی پوست و عضلات صورت با افزایش سن امری گریز ناپذیر است و در این میان افرادی هستند که تمایل دارند با کمترین محل برش شلی و افتادگی صورت را اصلاح کنند.

او ادامه داد: گزینه‌های مختلف جراحی برای جوانسازی صورت و از بین بردن چین و چروک‌های پوست وجود دارد که در این بین می‌توان به استفاده از ایمپلنت‌های قابل جذب (endotine برای اولین بار در کشور اشاره کرد.)

این جراحی پلاستیک و زیبایی بیان کرد: ایمپلنت هاى قابل جذب از جنس پلى گلیکولیک و پلی لاکتیک اسید بوده که پس از تعبیه ظرف مدت ٦ ماه تا یک‌سال کاملا جذب شده و از بین می‌روند، اما تاثیر لیفت این ایمپلنت‌ها می‌تواند ۸ الی ۱۰ سال در صورت فرد باقی بماند.

نجف بیگى افزود: در لیفت صورت به این روش، با استفاده از برش‌های کوچکتر لیفت صورت انجام و پوست در ناحیه گیجگاهی، گونه و گردن به سمت بالا و پشت کشیده می‌شود.

او تاکید کرد: احتمال تورم، کبودی و دستکارى کمتر در این روش نوین که براى اولین بار در سطح کشور برای لیفت ناحیه تحتانی صورت انجام میشود نسبت به سایر روش‌ها کمتر است. افرادى که میزان شلى و افتادگى پوستشان به مراتب کمتر است و همچنین پوست نازکى ندارند بهترین کاندید براى این نوع عمل جراحى هستند.

لیفتینگ صورتتان را به دست هر کسى نسپارید

این جراحی پلاستیک و زیبایی با اشاره به اینکه دوره نقاهت را به علت کم تهاجمى بون به سرعت سپری می‌شود، افزود:  بعد از یک هفته تورم صورت فروکش می‌کند و تجویز پماد‌های ترمیم زخم مناسب نیز می‌تواند نشانه‌های جراحی را به مرور از پوست رفع کند.

این فوق تخصص جراحى پلاستیک در پایان یادآوری کرد: در انتخاب جراح زیبایی وسواس داشته باشید و صورت و بدنتان را به دست هرشخصی که ادعاى توانمندى می‌کند، نسپارید. انتخاب جراح براى عمل‌های زیبایی صرفا بر اساس قیمت در این حوزه انتخاب هوشمندانه‌ای نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.