تخصیص یک بالگرد امدادی به دانشگاه علوم پزشکی لرستان

رئیس سازمان اورژانس گفت: اورژانس کشور در راستای سیاست توسعه ناوگان هوایی به محض آماده شدن آشیانه اصلی یک بالگرد را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رئیس سازمان اورژانس کشور  گفت: اورژانس کشور در راستای سیاست توسعه ناوگان هوایی به محض آماده شدن آشیانه اصلی یک بالگرد را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان قرار می‌دهد.

پیرحسین کولیوند ظهر امروز در حاشیه کارگروه ایمنی و راه‌های لرستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیشترین خدمات اورژانس هوایی در استان لرستان انجام می‌شود اظهار داشت: اورژانس کشور در راستای سیاست توسعه ناوگان هوایی به محض آماده شدن آشیانه اصلی یک بالگرد را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان قرار می‌دهد.

او  افزود: در راستای تقویت ناوگان اورژانس تعداد آمبولانس‌های مورد نیاز تامین می‌شوند که در این میان برای استان لرستان سهم قابل توجهی در نظر گرفته شده است. چند دستگاه موتور آمبولانس نیز برای شهر خرم‌آباد در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به ساخت پایگاه‌های اورژانس مصوب‌ شده در برنامه ششم توسعه، عنوان کرد: در صورت ساخت این پایگاه‌ها جهت خدمت‌رسانی تجهیز و راه‌اندازی آن‌ها با سرعت انجام می‌شود.

او به دو خدمت مبنی بر مدیریت سکته‌های حاد قلبی و مغزی اشاره و خاطرنشان کرد: این برنامه می‌تواند جان آدم‌های زیادی را نجات و حفظ کند به همین دلیل این طرح بزودی در لرستان اجرا می‌شود.

کولیوند در مورد استخدام نیروهای فوریت‌های پزشکی در استان لرستان تصریح کرد: طبق وعده ما تعداد قابل توجهی نیروی فوریت‌های پزشکی در جهت برطرف کردن مشکلات منابع انسانی در این استان استخدام می‌شوند.

او  با اعلام اینکه تلفات جاده‌ای امسال نسبت به سال گذشته در کل کشور دو درصد افزایش یافته، گفت: تمام تلاش ما در راستای کاهش تصادفات و تلفات جانی است و با راه‌اندازی کمپینی در کل کشور به‌عنوان کنترل و مدیریت سرعت امیدوار هستیم که تعداد تصادف و تلفات جاده‌ای کاهش یابند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار