خبرخوش وزیر ارتباطات؛

خرید تلفن همراه ایرانی از اپراتور‌ها به صورت اقساطی

وزیر ارتباطات با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از انجام اقدامات لازم برای خرید اقساطی تلفن همراه ایرانی از اپراتور‌های تلفن همراه خبر داد.

خرید تلفن همراه ایرانی از اپراتور‌ها به صورت اقساطی

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جدیدترین پست توییری‌اش خبر خوش را به کاربران فضای مجازی داد. براساس این توییت به زودی در وزارت ارتباطات اقدامی صورت خواهد گرفت تا مردم بتوانند از اپراتورهای تلفن همراه، به منظور حمایت از تولید ملی، تلفن‌های همراه ایرانی را به صورت اقساطی خریداری کنند.

محمدجواد آذری جهرمی در توییتر:  

«‏دارم یک کارهایی می‌کنم که یک سامانه راه بیاندازیم مردم بتوانند گوشی‌های هوشمند، زیبا، جذاب، باکیفیت و ارزان را به راحتی به صورت اقساطی بخرند. قیمت هم پایین باشه، زیر ۳ میلیون تومان، با قسط‌های ماهانه کم. به نظرم خوب می‌شه.»

خرید تلفن همراه ایرانی از اپراتور‌ها به صورت اقساطی

گفتنی است روز گذشته همراه اول، ایرانسل و پست بانک در راستای «حمایت از تولید و توسعه زیست‌بوم تلفن همراه هوشمند تولید داخل» تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. بر اساس این تفاهم‌نامه که معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، مدیریت و نظارت اجرای آن را بر عهده دارد، با تشکیل یک صندوق ۲۰۰ میلیارد تومانی توسط پست بانک و بانک مرکزی، اعتبار لازم برای خرید قسطی گوشی تلفن همراه ایرانی از طریق اپراتور‌ها فراهم می‌شود و همراه اول و ایرانسل و پست‌بانک از تولید و عرضه گوشی تلفن همراه توسط تولیدکنندگان ایرانی حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۱۱ دی ۱۳۹۸
چرا اپراتورها ؟
چرا مستقیم از تولید کننده نخریم ؟!
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۹:۲۸ ۱۱ دی ۱۳۹۸
سلام طرح بسیار خوبی است
آخرین اخبار