برگزاری کارگاه آموزشی اصول و مبانی ارزشیابی در منابع طبیعی زنجان

مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از برگزاری کارگاه آموزشی اصول و مبانی ارزشیابی توسط اداره آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی استان خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی اصول و مبانی ارزشیابی در منابع طبیعی زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مهدی نوربخش گفت: با توجه به نوع و حجم زیاد فعالیت­ها و پروژه­‌های اداره کل منابع طبیعی استان زنجان و نقش این فعالیت‌ها در حفاظت از منابع طبیعی و ملی و همچنین تاثیر آن‌ها در توسعه پایدار، ضروری است برنامه­ هایی با رویکرد عالمانه و مداوم، مورد ارزشیابی و به تبع آن اصلاح و بهبود یابند.

او افزود: بر این اساس ضروری است مدیران و کارکنان این اداره کل با اصول و مبانی علمی ارزشیابی آشنا شوند.

به گفته مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان با توجه به ضرورت فوق اداره آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی استان زنجان نسبت به برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان اصول و مبانی ارزشیابی اقدام نموده است.

نوربخش تاکید کرد: در این کارگاه آموزشی که به مدت ۳۶ ساعت طی سه هفته با تدریس دکتر جعفر یعقوبی دانشیار دانشگاه زنجان برگزار می­ گردد.

او همچنین خاطر نشان کرد: مفاهیم و تعاریف علمی ارزشیابی و واژه­های مرتبط با آن، انواع ارزشیابی با توجه به ماهیت پروژه­های منابع طبیعی و آبخیزداری، عناصر و سطوح ارزشیابی، مدل­ها و الگو‌های ارزشیابی و در نهایت نحوه تدوین گزارش ارزشیابی پرداخته می­شود.

انتهای پیام /ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.