معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی خبر داد؛

سفر بیش از ۳۴ میلیون زائر به مشهد در ۹ ماهه امسال

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: بیش از ۳۴ میلیون زائر در مدت ۹ ماه امسال به مشهد سفر کرده‌اند.

سفر بیش از ۳۴ میلیون زائر به مشهد در ۹ ماهه امسالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صادق براتی معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به آمار ورودی زائران، گفت: تعداد هفت میلیون و ۳۰۰ هزار و ۶۶۹ زائر از طریق سیستم حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای در مدت نه ماه امسال به مشهد مقدس سفر کرده‌اند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹ دهم درصد افزایش داشته است.

او تصریح کرد: در قالب ۱۰ هزار و ۸۱ رام قطار تعداد پنج میلیون و ۷۰۷ هزار و ۶۶۴ زائر از طریق سیستم حمل‌ونقل ریلی به مشهد سفر کرده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴،۳ درصد رشد داشته است.
 

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی، گفت: تعداد سه میلیون و ۶۱۰ هزار و ۶۰۹ نفر زائر در مدت ۹ ماه اخیر امسال از طریق سیستم حمل‌ونقل هوایی به مشهد مقدس مشرف شده‌اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳،۴ درصد کاهش یافته است.

براتی افزود: در مدت ۹ ماه اخیر امسال ۱۷ میلیون و ۵۲۷ هزار و ۷۸۱ نفر زائر به وسیله خودرو‌های شخصی به مشهد  سفر کرده‌اند که این آمار هم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴،۸ درصد رشد داشته است، بنابراین در مجموع ۳۴ میلیون و ۱۴۶ هزار و ۷۰۵ نفر زائر در مدت ۹ ماه اخیر سال ۹۸ تاکنون به مشهد مشرف شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد رشد ۳،۸ درصدی هستیم.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.