برگزاری نشست هماهنگی طرح ملی فهما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی

نشست هماهنگی طرح ملی فهما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،نشست هماهنگی طرح ملی فهما (فرهنگ و هنر مساجد ایران) در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

 طاهریان دبیر فهمای کشور (فرهنگ و هنر مساجد ایران) امروز در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از آغاز بکار این طرح ملی از ۲۵ دی ماه خبر داد و گفت: رویداد ملی پایتخت فهما به دنبال نمایش توانمندی‌های فعالان مساجد در حوزه‌های فرهنگی و هنری است و در قالب این رویداد، اطلاعات موجود در سامانه کانون‌ها، سالانه در ۸ شاخص قرآن ، کتاب و کتاب خوانی، اوقات فراغت، خلاقیت و ابتکار، فضای مجازی و رسانه و شاخص ساماندهی و شبکه سازی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) برترین‌های استان‌ها در حوزه فرهنگی و هنری که مهمترین شاخص کشور است معرفی خواهند شد.

 طاهریان هدف از اجرای این طرح ملی را معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و نیز احیاء و تقویت کارکرد‌های مساجد اعلام کرد.

محمدپور  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در خصوص عملکرد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در استان گفت: در این حوزه در آذربایجان شرقی استقبال خوبی صورت گرفته است و در سطح استان ۱۴۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد با ۲۵۲ کتابخانه دارای مخزن و ۴۰۰ کتابخانه با قفسه باز فعالیت می‌کنند. 

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار