بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی

بسیج اساتید دانشگاه آزاد در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی، ضمن محکوم کردن این جنایت بزرگ بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد در پی شهادت سردار قاسم سلیمانیبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
و مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِر وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

«این انقلاب باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند و زنده ماندنش به این خونریزیهاست. بریزید خون‌ها را، زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از مرگ نمی‌ترسیم، و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید، دلیل عجز شماست که در سیاهی شب، متفکران را می‌کشید.» (امام خمینی ره)

سردار بزرگ و پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی، سردار دلها، سرباز مخلص امام زمان (عج)، مالک اشتر سیدعلی، خار چشم جبهه نفاق و امپریالیسم، امید و عزت مسلمانان منطقه خاورمیانه، پس از سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در عرصه‌های دفاع اسلام و انقلاب مهمان آقا اباعبدلله لحسین (ع) شد. حاج قاسم خون پاک و مطهرش به دست شقی‌ترین انسان‌ها ریخته شد تا به آرزوی دیرینه اش برسد و بفرموده خمینی کبیر (ره) «تا اسلام تایید شود» و نهضت مقاومت زنده شد.

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ضمن محکوم نمودن این جنایت بزرگ که نماد روشن «تروریسم دولتی آمریکاست»، شهادت این بزرگ سردار مقاومت در جهان اسلام را به حضرت، ولی عصر ارواحنا له لفدا، نائب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت شریف و شهیدپرور ایران و خانواده معزز ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

تبریک از آن رو که برای یک عمر مجاهدت در عرصه‌های مختلف نظام و تلاش بی وقفه در عرصه‌های مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی مردی که در مسیر عزت ایران و اسلام و مسلمانان سر از پا نمی‌شناخت و خواب و خوراک نداشت، اجری جز شهادت نیست و شهادت هنر مردان خداست. حاج قاسم ستاره درخشان جهاد و شهادت و عزت و امید محبوب قبل‌های مسلمانان به استضعاف کشیده شده و مرحومان تحت ستم ابرقدرت‌ها و سفاکان منطقه‌ای بود و با شهادتش دل‌های زیادی را آتش زد.

دل‌های خانواده‌های سوری که با مدیریت شجاعانه و برنامه ریزی هوشمندانه او از ستم داعش رهایی یافتند، دل‌های مردم مظلوم لبنان که تحت ستم و اشغال رژیم سراسر تررویست و اشغالگر صهیونیستی بودند و امروز عزت یافته‌اند، دل‌های شیعیان و اهل سنت عراق که با حرکت‌های جهادی ایشان و برادران بسیجی عراقی ناامنی اشغال استکبار جهانی و وحشی‌گری داعش را با تلاش‌های چند ساله به امنیت بدل کردند. بی‌دلیل نیست که مقام معظم رهبری فرمودند «شهید سلیمانی چهره بین‌المللی مقاومت است و همه دلبستگان مقاومت خونخواه اویند». دنیای استکبار و دشمنان اسلام و عزت مسلمین بدانند اگر حاج قاسم نیست، اما منطقه مقاومت پر از جوانانی است که الگویشان سلیمانی است و خروش حاج قاسم در رگ‌های جبهه مقاومت منطقه می‌جوشد و به قطع و یقین انتقام سختی را از آنان خواهد گرفت.

فقدان حاج قاسم را تسلیت می‌گوییم از آن رو که ما، دیگر حاج قاسم محبوب و عزیز را نداریم و این فقدان سخت است، اما با رهبر و مقتدایمان پیمان می‌بندیم که در سنگر دانشگاه آزاد با انگیزه مضاعف به تربیت جوانان غیور و عزیزی که ادامه دهنده راه و مکتب عزت اسلام که همانان مشی، تفکر و حرکت حاج قاسم عزیز بود ادامه خواهیم داد و بحول قوه الهی مسیر مقاومت پر صلابت‌تر از گذشته تا نابودی تمامی مظاهر استکبار جهانی به راهش ادامه خواهد داد انشالله.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار