سودآوری بسیار بالای بازی Fortnite

به تازگی آمار سودآوری بازی Fortnite در فضای مجازی منتشر شده که بر اساس این آمار، عنوان مذکور در سال ۲۰۱۹ حدود ۱.۸ میلیارد سودآوری داشته است.

سودآوری بسیار بالای بازی Fortniteبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند وقتی است که بازی‌های سبک بتل رویال در دنیای عناوین رایانه‌ای توانسته‌اند طرفداران زیادی را به خود جذب کنند. یکی از این عناوین که در حال حاضر بیشترین آمار گیمر‌ها را به خود اختصاص داده، عنوان Fortnite است. این بازی رقیب اصلی عنوان PUBG است و همانند این عنوان گیمر‌ها از طریق هواپیمایی وارد محیط بازی می‌شوند و باید در مپ بازی به جستوجوی اسلحه بپردازند. این عنوان از آنجایی که دارای قابلیت کراس پلی است و در تمامی پلتفرم‌های موجود در بازار و همچنین گوشی‌های هوشمند در دسترس کاربران قرار دارد به طور کلی در رقابت با عنوان PUBG پیروز شد و این عنوان را از راه خود کنار زد. اما شاید بتوان گفت عامل اصلی‌تر در برتری بازی Fortnite نسبت به PUBG، رایگان بودن آن است و گیمر‌های تمام پلتفرم‌ها می‌توانند بدون پرداخت هیچ مقدار پول، آن را دریافت کنند؛ این در حالی است که عنوان PUBG قیمتی بسیار بالا دارد و گیمر‌ها باید هزینه زیادی را برای دریافت آن پرداخت کنند.

سودآوری بسیار بالای بازی Fortnite

اما به تازگی آمار مربوط به سودآوری عنوان Fortnite در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد این بازی در سال ۲۰۱۹ برای فروشگاه اپیک گیمز حدود ۱.۸ میلیارد دلار سودآوری کرده است. این در حالی است که Fortnite در سال گذشته بسیار بیشتر از این رقم سودآوری داشته و توانسته بود برای اپیک گیم حدود ۲.۴ میلیارد دلار درآمد کسب کند.


بیشتر بخوانید: برترین عناوین سال ۲۰۱۹ از دید سونی


با این حال رقم درآمد فعلی این بازی نیز بسیار زیاد بوده و می‌توان گفت این بازی در حال حاضر یکی از سودآورترین عناوین موجود در بازار عناوین رایانه‌ای است. عنوان فورتنایت در سال ۲۰۱۹ با فیلم‌های زیادی قرار داد بسته بود و شخصیت‌ها و یا لباس‌های مربوط به شخصیت‌های سینمایی بزرگی مثل John Wick، Marshmello و حتی Avengers را وارد این بازی کرده بود.

انتظار می‎‌رود در سال جاری میز روند رو به رشد فورتنایت همچنان باقی بماند و این بازی بتواند جایگاه خود در بین گیمر‌ها را حفظ کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار