جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان؛

ولایتمداری و ولایت‌پذیری سردار سلیمانی بی‌نظیر بود

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه هر جا حاج قاسم حضور داشت شکست معنا نداشت گفت: ولایتمداری و ولایت‌پذیری سردار سلیمانی بی‌نظیر بود.

ولایتمداری و ولایت‌پذیری سردار سلیمانی بی‌نظیر بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار مهدی فرجی در مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی که از سوی اصناف همدان برگزار شد، با بیان اینکه در این دو روز مردمی‌ترین مراسم‌ها برای سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شده است اظهار کرد: مردم به خوبی هشت سال دفاع مقدس را پشتیبانی کردند و در دهه ۹۰ نیز پشتیبان جبهه مقاومت بودند.

او با بیان اینکه بازاریان در دفاع از انقلاب تکلیف و وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌اند افزود: همه ما بغض خود را نگاه داشتیم، اما مطمئنا در زمان و مکان مناسب پاسخ دشمن را خواهیم داد و اجازه نمی‌دهیم دشمن خیال بد به خود راه دهد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه سردار سلیمانی مخفیانه به عراق نرفته بود بلکه بنا به دعوت رسمی به این کشور رفت تا بنا به درخواستشان به آن‌ها مشورت دهد گفت: دشمن می‌خواهد شهادت حاج قاسم را با کشته شدن بن لادن مقایسه کند که این اوج خباثت دشمن است.

او درباره جانشین سردار سلیمانی نیز خاطرنشان کرد: سردار قاآنی نیز یکی از سرداران به‌نام، غیور و مجاهد کشور است و دشمن و تاکتیک‌های آن‌ها را به خوبی می‌شناسد.

فرجی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل از آمدن سردار قاآنی عزا گرفتند گفت: دشمن با معرفی سردار قاآنی از سوی مقام معظم رهبری عزا گرفت.

او با اشاره به اینکه نخستین آشنایی رزمندگان استان همدان با حاج قاسم به سال‌های ۶۰ و ۶۱ برمی‌گردد که در عملیات رمضان در یک خاکریز قرار گرفتند اظهار کرد: هر جا حاج قاسم حضور داشت شکست معنا نداشت.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تاکید بر اینکه حاج قاسم تنها از خدا می‌ترسید و هر جا حضور داشت شکست معنا نداشت افزود: ایشان با نهایت قاطعیت، دل نرمی داشت به طوری که وقتی همدان آمد و خواست فرزندان شهدای مدافع حرم را ببیند با وجود پیش آمدن یک جلسه فوری، وعده خود را عملی کرد.

او با اشاره به اینکه سردار حرف تمام خانواده‌های شهدای حرم را می‌شنید تصریح کرد: با تمام مشغله کاری که داشت به خانواده شهدا اهمیت ویژه‌ای می‌داد.

فرجی با بیان اینکه ولایتمداری و ولایت‌پذیری سردار سلیمانی بی‌نظیر بود ادامه داد: سردار سلیمانی در میان کارزار مقابله با داعش که به هیچ چیز اعتقاد نداشتند، جنگید و اوج ولایتمداری‌اش را ثابت کرد.

او با اشاره به اینکه ما امثال حاج قاسم زیاد در کشور زیاد داریم که حضرت آقا یک نفر را رونمایی کردند خاطرنشان کرد: ۹۳ درصد دهن سوریه در دست دشمن بود که سردار آن را نجات داد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه حاج قاسم نسبت به مردم همدان نگاه ویژه‌ای داشت اظهار کرد: سردار سلیمانی بار‌ها گفت که نوع تغریظ مقام معظم رهبری به چهار کتاب همدان ویژه است.

او با بیان اینکه آمریکا می‌داند که چه بلایی سر خود آورده است افزود: تشییع پیکر شهید سلیمانی در عراق بی‌نظیر بود که این موضوع نشان از اوج اعتقاد مردم کشور‌های اسلامی به سردار سلیمانی دارد.

فرجی با بیان اینکه دشمنی استکبار با مردم ایران تمامی ندارد گفت: دشمن در حوادث آبان ماه برنامه‌های بسیاری علیه این کشور و مردم تدارک دیده بود به طوری که عربستان به اندازه جنگ یمن ۴۰ روز در ایران هزینه کرد، اما مردم همه توطئه‌ها را خنثی کردند.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.