امروز بیشترین گلایه مردم از بیکاری است

استاندار کرمانشاه گفت: طی دو سال گذشته اقدامات و برنامه های خوبی برای ایجاد اشتغال در استان صورت گرفته، اما در مقابل بیکاران همه ما وظیفه داریم تلاش بیشتری کار کنیم.

  بیکاری به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان با بیان اینکه مجموعه مدیریت فعلی استان وارث نرخ بالایی از بیکاری هستند که از سال های گذشته نیز وجود داشته، گفت: امروز بیشترین گلایه مردم از بیکاری است و در ملاقات هایی که با اقشار مختلف دارم، بیشترین تقاضاها در خصوص پیدا کردن شغل است و این موضوع نشان می دهد هنوز راه زیادی برای غلبه بر این معضل داریم.

او ادامه داد: در ملاقات عمومی که با مردم دارم در برخورد با افراد بیکار تلاش می کنم از همه فرصت‌ها برای اشتغال این افراد استفاده کنم و مدیران استان هم باید با همین روحیه و تلاش، همکاری مناسبی برای اشتغال جوانان داشته باشند.

او با بیان اینکه مدیران در برخورد با بیکاران نباید بی تفاوت باشند، گفت: حداقل کاری که مدیران استان می توانند انجام دهند این است که در نقش یک مشاور امین ظاهر شده و افراد جویای کار را برای پیدا کردن شغل یاری کنند و در برخورد با این افراد نگویند که هیچ کاری از دست ما نمی آید، زیرا با مشاوره و راهنمایی درست می توانند افراد بیکار را به سمت کارآفرینی هدایت کنند.

استاندار کرمانشاه گفت: همچنین مدیران دستگاه های اجرایی باید کارشناسان و کارمندان خود را برای راهنمایی دقیق افراد جویای کار توجیه کنند تا به بهانه های واهی و یا از روی بی اطلاعی دست رد به سینه این افراد زده نشود.

بازوند با بیان اینکه روند ایجاد اشتغال در استان طی دو سال گذشته خوب بوده، ادامه داد: در دو سال گذشته اقدامات و برنامه های خوبی برای ایجاد اشتغال جوانان انجام شده، اما در مقابل بیکاران همه مدیران مسئولیت و وظیفه دارند که با تلاش بیشتری کار کنند.

او بیان کرد: در کرمانشاه مجالی برای فرصت سوزی در بحث اشتغال نداریم و فرصت سوزی به نوعی حق الناس است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قیاس
۱۸:۴۱ ۰۸ تير ۱۳۹۹
من یک جوان بلوچ هستم از منطقه محروم بلوچستان
چرا من الان باید درفقر زندگی کنم خوب به داد ما هم برسید