تألیف کتاب شعر رشادت‌های حاج قاسم در نهاوند

مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نهاوند گفت: کتاب شعر رشادت‌های حاج قاسم در نهاوند تالیف می‌شود.

تألیف کتاب شعر رشادت‌های حاج قاسم در نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدسعید میری، مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نهاوند گفت: خانم فلور نساجی بانوی شاعر حماسی و مذهبی عضو کانون فرهنگی هنری شهدای روستای تکه که تاکنون چندین کتاب شعر به مناسبت‌های مختلف تالیف کرده است به مناسبت شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کتاب شعری از رشادت‌های ایشان و دیگر شهدای مدافع حرم تالیف می‌کند.

او گفت: این بانوی عضو کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه چند سال پیش کتابی شعری در وصف امام زمان (عج) با نام نغمه‌های فراق در شمارگان ۲هزار جلد با هزینه شخصی تالیف کرد و آن را به مناسبت نیمه شعبان در بین مساجد و مدارس به شکل رایگان توزیع کرد.

میری افزود: خانم فلور نساجی دبیر باز نشسته آموزش و پرورش نهاوند که دارای مدرک کارشناسی رشته علوم تربیتی است که عضو کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه است و در زمینه حماسه ملی و مذهبی و اهل بیت شعر می‌سراید و آن‌ها را به رشته تالیف در می‌آورد.

میری بیان کرد: این بانوی شاعر ارزشی هم‌اکنون در حال انتشار چند جلد کتاب دیگر در موضوعات اجتماعی است و تمام این کار‌ها را از محل حقوقی که از آموزش و پرورش دریافت می‌کند انجام می‌دهد که تألیف کتاب شعر رشادت‌های سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را در اولویت کارهایش قرار می‌دهد.

مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نهاوند گفت: خانم نساجی از مدت‌ها پیش به فکر تالیف کتاب شعری با موضوع مدافعان حرم بود که با توجه به جنایتی که شخص ترامپ و دولت آمریکا در مورد ترور ناجوانمردانه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش انجام داد این کتاب شعر تالیف می‌شود.

او بیان کرد: خانم نساجی به نمایندگی از مردم انقلابی و شهید پرور نهاوند و کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه برای اولین بار در استان این کتاب را تالیف و تقدیم به روح حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مدافع حرم می‌کند.

میری افزود: این بانوی شاعر نهاوندی عضو کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه هدف ازاین اقدام خود را ترویج فرهنگ شهادت و رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی در بین نسل جوان، نوجوان و تمام مردم دانست.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار