پویش «بی قیمت نخریم» در استان بوشهر در حال اجراست

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان اجرای پویش «بی قیمت نخریم» با همکاری شهروندان استان بوشهر برای جلوگیری ازتخلفات اقتصادی در حال اجراست.

پویش‌های به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر بیان کرد: یکی از مؤثرترین راهکار‌های تنظیم بازار و فراهم ساختن شرایط سالم برای انتخاب کالا و خدمات برای مصرف‌کنندگان، نصب برچسب قیمت است.

او با تاکید بر اینکه اجرای هر چه بهتر پویش «بی قیمت نخریم» نیازمند کمک مصرف‌کنندگان است، عنوان کرد: علاوه بر اینکه بازرسان ما واحد‌های متخلف را به تعزیرات معرفی می‌کنند شهروندان هم باید از خریدن کالا‌های بدون قیمت خودداری کنند و تخلفات را به این سازمان گزارش کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر افزود: درج قیمت، الصاق برچسب یا اتیکت بر روی کالا یا نصب تابلو و نرخنامه در محل کسب یا حرفه به نحوی که قیمت واحد کالا یا دستمزد خدمت به سهولت و روشنی برای همگان قابل رؤیت باشد، ضروری است.

حسینی از هم استانی‌ها خواست در صورت دیدن هرگونه تخلف را از جمله درج نشدن قیمت کالا با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری رسیدگی به شکایات مردمی این سازمان گزارش کنند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.