مدیرکل دفتر پیشگیری از قاچاق کالا

طرح هویتگذاری دام تا انتهای سال جاری به طور کامل اجرایی می شود

مدیرکل دفتر پیشگیری از قاچاق کالا و ارز ستاد مرکزی گفت: یکی از مزایای اجرای طرح هویتگذاری و پلاک کوبی دام‌ها جلوگیری از قاچاق دام است.

هویتگذاری دام به گزارش   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مدیرکل دفتر پیشگیری از قاچاق کالا و ارز ستاد مرکزی در نشست مشترک فی مابین دو استان کرمانشاه و کردستان  گفت: یکی از مزایای اجرای طرح هویتگذاری و پلاک کوبی دام‌ها جلوگیری از قاچاق دام است.

 پرهام فر با بیان این مطلب افزود: از سال ۹۷ با افزایش قاچاق دام در کشور، ضرورت اجرای طرح هویتگذاری و پلاک کوبی دام‌ها برای مقابله با قاچاق دام بسیار مورد توجه وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و در حوزه تنظیم بازار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است.

پرهام فر گفت: استان کرمانشاه در حوزه دامپروری از قطب‌های دامپروری کشور است و اجرای طرح هویت‌گذاری و پلاک‌کوبی دام می‌تواند نقش بسزایی در پیشگیری از قاچاق دام و ارتقاء و جایگاه دامپروری استان داشته باشد.

او افزود: در این نشست آخرین وضعیت و موانع اجرای طرح هویتگذاری دام و پلاک کوبی را با حضور مسئولین بخش کشاورزی مورد بررسی قرار دادیم.

او گفت:  با توجه به اهمیت اجرای طرح هویتگذاری دام در جلوگیری از قاچاق دام به این نتیجه رسیدیم که طرح در کمترین زمان ممکن لازم اجراست به دنبال این هستیم طرح هویتگذاری دام تا انتهای سال جاری به طور کامل اجرایی شود.
 
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار