فتاحی: پیشنهاد برگزاری تورنمنتی به نام سردار سلیمانی دادیم/ اردوی ترکیه منتفی شد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: پیشنهاد برگزاری تورنمنتی به نام سردار سلیمانی به سازمان لیگ دادیم و منتظر هستیم تا پاسخ بدهند.

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: من طی صحبت‌هایی با  مهدی سرپرست مسابقات سازمان لیگ، کشوری و دبیر هیئت فوتبال استان تهران، پیشنهاد برگزاری تورنمنتی به یاد شهید سپهبد قاسم سلیمانی دادم که آن‌ها از این پیشنهاد استقبال کردند. به هر حال ما حاضر هستیم به تهران بیاییم و در تورنمنت چهار جانبه به یاد سردار سلیمانی شرکت کنیم و منتظر پاسخ مسئولان سازمان لیگ هستیم.  

فتاحی درباره وضعیت اردوی ترکیه بیان کرد: اردوی ترکیه به علت شرایط اقتصادی لغو شد و قرار است اردویی در تهران یا کیش برگزار کنیم. اگر سازمان لیگ با برگزاری تورنمنت چهارجانبه به یاد شهید سپهبد سلیمانی موافقت کند و تیم‌ها هم راضی شوند در این تورنمنت شرکت کنند در آن صورت اردوی آماده سازی خود را در تهران برگزار می‌کنیم.  

سرپرست سپاهان درباره وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم اصفهانی گفت: من اطلاعاتی در این باره ندارم و تابش مدیرعامل باشگاه در جریان نقل و انتقالات باشگاه است. به هر حال  ابوالفضل عکاشه به صورت قرضی به آلومینیوم اراک انتقال یافت و قرار است نیم فصل دوم در این تیم دسته اولی بازی کند.


 بیشتر بخوانید: حضور ریکانی در سپاهان منتفی شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار