شرکت مترو با فعال کردن ورودی‌های از بازگشت شرکت کنندگان در مراسم تشییع سردار سلیمانی درآمد زایی کرد.

شاهکار مترو با فعال کردن گیت‌های ورودی/ درآمد زایی مترو در روزی که سفر با مترو رایگان بودبه گزارش حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت بهره برداری مترو تهران که قرار بود تا انتهای مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی به شهروندان صورت رایگان سرویس دهی کند، از آغازین دقایق شروع مراسم اقدام به جابجایی شهروندان به صورت رایگان کرد.

خیل عظیم مسافرانی که قصد داشتن در این مراسم حاضر شوند آنچنان زیاد بود که موجب شد مسئولان مترو از قطار‌های خطوط دیگر هم کمک بگیرند.

این خدمات رسانی رایگان، اما قرار بود تا انتهای مراسم انجام شود، ولی در حالی که مراسم همچنان در محدوده خیابان آزادی و میدان آزادی در جریان بود در تعدادی از ایستگاه‌های این محدوده از جمله ایستگاه استاد معین متوقف شد.

خبرنگار ما برای پیگیری علت اخذ وجه بلیت مترو از شرکت کنندگان در مراسم تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با فرنوش نوبخت مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تماس گرفت، که او پاسخگو نبود.

محسن محمدیان مدیر روابط عمومی و مرکز بین اللمل شرکت بهره برداری مترو در این رابطه گفت: وظیفه اطلاع رسانی بر عهده بنده است و برای اطلاع از چرایی اخذ وجه از شرکت کنندگان در مراسم تشییع با آقای فرنوش نوبخت مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تماس بگیرید.

همچنین ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت (اتوبوسرانی) نیز قرار بود به شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی تا انتهای مراسم به صورت رایگان خدمت رسانی کند، با اخذ وجه بلیت سفر شرکت کنندگان در مراسم را غافلگیر کرد.

ماموران کنترل بلیت ایستگاه‌های بی ار تی با اعلام این نکته که سرویس دهی اتوبوسرانی تنها تا ساعت ۱۴ رایگان بود، مسافران را وادار به کارت زدن کردند.

این در حالی است که از ابتدا مشخص بود با توجه به حضور خیل مشتقان در مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این‌مراسم در ساعت ۱۴ پایان نمی‌یابد.

محمود ترفع مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در این باره گفت: اخذ هزینه سفر از شهروندانی در خطوطی غیر از مسیر برگزاری مراسم تشییع اخذ می‌شود.

مدیر شرکت واحد اتوبوسرانی به محض اطلاع از این نکته که از مسافران مسیر تشییع پیکر سردار سلیمانی نیز هزینه سفر اخذ می‌شود، گفت: پس از قطع تماس با شما، با پیمانکار مربوطه تماس می‌گیرم و موضوع را تذکر می‌دهم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار