اینستاگرام در مخالفت با سردار سلیمانی صفحه رسمی صدا و سیما را از دسترس خارج کرد

اینستاگرام با نقض آزادی بیان صفحه رسمی صدا و سیمای استان مرکزی را به دلیل انتشار سردار قاسم سلیمانی از دسترس خارج کرد.

اینستاگرام در مخالفت با سردار سلیمانی صفحه رسمی صدا و سیما را از دسترس خارج کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  اینستاگرام با نقض آزادی بیان صفحه رسمی صفحه رسمی شبکه آفتاب، صدا و سیمای استان مرکزی را به دلیل انتشار تصاویر سردار شهید قاسم سلیمانی را از دسترس خارج کرد.

این شبکه رادیو تلویزیونی در کانال سروش خود اعلام کرد: خشم منادیان آزادی از پوشش رسانه‌ رستاخیز مردم انقلابی ایران نسبت به شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام تا حدی است که از انجام هیچ کار وقیحانه‌ ای ابا ندارند.

در همین راستا صفحه اینستاگرام شبکه آفتاب نیز فعلا از دسترس خارج شده و ضمن تشکر از همراهی و حمایت‌های همیشگی شما بزرگواران سعی در بازگرداندن آن داریم اگر این امر محقق نشد آدرس جدید را از همین طریق اطلاع رسانی خواهیم کرد.

اینستاگرام در مخالفت با سردار سلیمانی صفحه رسمی صدا و سیما را از دسترس خارج کرد

شبکه آفتاب شبکه استانی صداو سیمای مرکزی اخیرا با راه اندازی پویش مردمی با عنوان #همه_قاسم_سلیمانی_هستیم از مردم خواسته تا خاطره، شعر و دلنوشته‌های خود را با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب عکس، فیلم، صوت و آثار گرافیکی برای این شبکه ارسال کنند تا با نام خودشان از سیما، صدا، رادیو نما، وب سایت، صفحات اجتماعی و کانال شبکه آفتاب منتشر شود.

سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بامداد جمعه سیزدهم دیماه ۹۸ در حالی که به دعوت رسمی نخست وزیر عراق به منظور گفتگوی مشورتی با هواپیما به این کشور سفر کرده بود و با خودرو غیر نظامی در حال خروج از فرودگاه بود با دستور رسمی و مستقیم رئیس جمهور آمریکا و با موشک هوا به زمین نظامیان آمریکا ترور شد.

در پی حمله تروریستی آمریکایی ـ صهیونیستی در فرودگاه بغداد به خودروی سردار سرافراز سپاه اسلام، حاج قاسم سلیمانی به همراه جمعی از همراهانش به ویژه ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی، نیروی نظامی رسمی کشور عراق به فیض شهادت نائل آمدند.

پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی روز‌های شنبه، یک شنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهاردهم، پانزدهم، شانزدهم و هفدهم دیماه ۹۸ در شهر‌های کربلا، نجف، اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان تشییع و در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شد.

سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بامداد جمعه سیزدهم دیماه ۹۸ در حالیکه به دعوت رسمی نخست وزیر عراق به منظور گفتگوی مشورتی با هواپیما به این کشور سفر کرده بود و با خودرو غیر نظامی در حال خروج از فرودگاه بود با دستور رسمی و مستقیم رئیس جمهور آمریکا و با موشک هوا به زمین نظامیان آمریکا ترور شد.

در پی حمله تروریستی آمریکایی ـ صهیونیستی در فرودگاه بغداد به خودروی سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ایشان به همراه جمعی از همراهانش به ویژه ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی، نیروی نظامی رسمی کشور عراق به فیض شهادت نائل آمدند.

پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی روز‌های شنبه، یک شنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهاردهم، پانزدهم، شانزدهم و هفدهم دیماه ۹۸ در شهر‌های کربلا، نجف، اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان تشییع و قرار است پیکر او در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ارسلان
۱۹:۰۹ ۱۷ دی ۱۳۹۸
توییتر فیلتره اینستا نیست؟ مگه میشه؟ هرچند همشون مثه همن ولی حداقل توییتر جای ولنگاری نیست جای عکسو فالو بازی نیست ... کاری هم با صفحات حاج قاسم نداشت ...