برگزاری رویداد "قیام قاسم" در مشهد

رویداد "قیام قاسم" برای عرض ارادت هنرمندان رشته‌های مختلف هنری خراسان رضوی از امشب در مشهد برگزار می شود.

برگزاری رویداد به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، میثم مرادی رئیس حوزه هنری تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: در این رویداد ۵۰نفر از شاعران، هشت نفر از داستان نویسان، ۴۰نفر از هنرمندان تجسمی، هشت نفر از عکاسان و ۱۰نفر از هنرمندان نمایش و پنج گروه سرود آثار خود را ارائه می‌دهند.

او تصریح کرد: در نخستین شب از این رویداد هنری، هنرمندان بخش تجسمی از جمله نقاشان و خوشنویسان آثار خود را با موضوع شهید قاسم سلیمانی، رشادت های او و مدافعان حرم در حوزه هنری به نمایش می‌گذارند همچنین شخصیت آن شهید در قالب محفلی دوستانه و هنری با سرودخوانی تبیین می‌شود.

رییس حوزه هنری تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: در شب دوم، آثارهنرمندان عرصه نمایش به ویژه مستندسازان که اثری در خصوص شهید سلیمانی یا مراسم تشییع پیکر آن بزرگوار تهیه کرده اند در این رویداد به نمایش در می آید.

مرادی افزود: محفل باشکوهی با حضور شاعران، داستان نویسان و عکاسان برگزار می‌شود، در این مراسم شاعران و داستان نویسان شعرها و داستانهای کوتاه خود در وصف آن شهید قرائت می کنند و همچنین نمایشگاهی از آثار عکاسان در چند روز اخیر از مراسم تشییع باشکوه پیکر شهید سلیمانی تهیه کرده اند که در محل نگارخانه اشراق واقع در حوزه هنری استان برپا می‌شود.

او تصریح کرد: رویداد هنری "قیام قاسم" محفلی برای همه هنرمندانی است که دل در گرو شهید سپهبد سلیمانی دارند.
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.