تقابل مدعیان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه ۲۰ دی ماه با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه بیستم دی ماه ساعت ۱۰ صبح با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های بوشهر، بندرانزلی، سیرجان، اصفهان، خوزستان و سنندج پیگییری می‌شود. در حساس‌ترین جدال این هفته تیم وچان سنندج نائب قهرمان نیم فصل اول، میزبان تیم سپاهان اصفهان است.

سینا بوشهر - آذرخش زاگرس شیراز

سینا بوشهر این هفته به مصاف آذرخش شیراز می‌رود. سینا بوشهر با سه امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و نتوانسته نتایج خوبی در نیم فصل اول رقابت‌ها کسب کند. این تیم در صورت کسب پیروزی می‌تواند با ۲ پله صعود در جایگاه دهم جدول قرار بگیرد. در طرف مقابل زاگرس شیراز قرار دارد که با ۶ امتیاز در رده دهم است.

ملوان بندرانزلی - شهرداری بم

ملوان انزلی در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته میزبان شهرداری بم خواهد بود. ملوانی‌ها با ۱۴ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند. این تیم در دور رفت رقابت‌ها مقابل تیم شهرداری بم بازی نکرد. ملوان در صورت کسب سه امتیاز این دیدار با یک پله صعود می‌تواند در جایگاه ششم جدول قرار بگیرد.

شهرداری سیرجان - همیاری ارومیه

شهرداری سیرجان در دیگر بازی این هفته میزبان همیاری ارومیه خواهد بود. تیم سیرجان در حال حاضر با ۲۳ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارد و می‌تواند با کسب سه امتیاز این دیدار به رده سوم صعود کند. در طرف مقابل تیم همیاری با ۱۰ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد و برای ارتقا جایگاه خود باید به فکر کسب امتیاز‌های بیشتری در مسابقات باقی مانده باشد.

ذوب آهن اصفهان - پالایش نفت آبادان

ذوب آهن در دیگر بازی این هفته میزبان پالایش گاز ایلام خواهد بود. تیم ذوب آهن در نیم فصل دوم رقابت‌ها با مژگان مدائم زاده سرمربی جدید خود به مصاف تیم پالایش می‌رود. این تیم در حال حاضر با ۱۵ امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد. تیم پالایش با ۱۹ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد.

آویسا خوزستان - هیئت فوتبال البرز

آویسا خوزستان هفته دوازدهم میزبان هیئت البرز خواهد بود. این تیم با چهار امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد و نتوانسته نتایج خوبی در نیم فصل اول کسب کند، اما می‌تواند با کسب پیروزی در بازی روز جمعه در رده دهم قرار بگیرد. تیم البرز با ۱۳ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول قرار دارد.

وچان سنندج - سپاهان اصفهان

وچان سنندج در حساس‌ترین بازی این هفته میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود. تیم وچان با ۳۰ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد. در طرف مقابل سپاهان اصفهان با ۲۳ امتیاز در جایگاه سوم است. در دور رفت مسابقات تیم وچان توانست سپاهان را شکست بدهد و این هفته زردپوشان به دنبال جبران شکست دور رفت هستند.


بیشتر بخوانید: در تیم جدیدم تمرکز کافی برای انجام وظایفم را دارم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار