آغاز ساخت ۶۳ مجتمع آموزشی در سراسر کشور

با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور کلنگ ساخت یکی از ۶۳ مجتمع آموزشی در سراسر کشور به نام مبارک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، جمعی از نمایندگان استان، اولین کلنگ ساخت یکی از ۶۳ مجتمع آموزشی در سراسر کشور در کرمان به نام مبارک شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به زمین خورد.

مهرالله رخشانی مهر در حاشیه این مراسم گفت: این مجتمع‌های آموزشی شامل دو ساختمان آموزشی با حداقل ۳۶ کلاس درس با زیربنای آموزشی ۶ هزار متر مربع با یک باب سالن ورزشی یک هزار متر مربعی هستند و از دوره پیش دبستانی تا متوسطه دور دوم را در بر می‌گیرد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: از این ۶۳ مجتمع آموزشی ۲ باب واحد آموزشی در ناحیه یک و ناحیه دو شهر کرمان به نام مبارک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ساخته می‌شود و یک باب دبیرستان ۱۲ کلاسه در شهرستان رابر زادگاه این شهید بزرگوار ساخته خواهد شد.

او عنوان کرد: به پاس ادای دین به ساحت سردار شهید پورجعفری یک باب واحد آموزشی در شهرستان گلباف زادگاه این شهید بزرگوار نیز ساخته می‌شود.

رخشانی مهر همچنین نیت و قصد از سفر به کرمان را شرکت در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: اگر تلاشی می‌کنیم و در حوزه ساخت و ساز مدارس زیر ساخت آموزشی را فراهم می‌آورید و هر مدرسه‌ای که ساخته می‌شود و دانش آموزان در آن تحصیل می‌کنند به اسلام، به نظام و به خون پاک شهیدان و خون مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای دین کرده ایم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در سفر خود به کرمان با همراهی مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان کرمان از پروژه‌های مجتمع آموزشی حیات طیبه الغدیر، مجتمع آموزشی شهید دادبین، دبیرستان ۱۲ کلاسه اتباع و پروژه خیری جیحون بازدید کرد و ضمن مثبت ارزیایی کردن روند پیشرفت این پروژه‌ها موانع و مشکلات پیمانکاران را پیگیری و دستور رسیدگی و مساعدت را صادر نمود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار