تشریح آخرین وضعیت مصدومان حادثه تشییع پیکرحاج قاسم سلیمانی/ تعداد جانباختگان به ۶۰ نفر رسید

رئیس اورژانس کرمان گفت: در حادثه ازدحام جمعیت مراسم تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از تعداد ۲۱۲ نفر مصدوم ۱۴۵ نفر مرخص،۶۷ نفر بستری و ۶۰ نفر جان باختند.

از ۲۱۲ نفر مصدومان حادثه، ۱۲۸ نفر از متعلق به شهرستان کرمان هستند سید محمد صابری مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت مصدومان تشییع پیکر سردار سلیمانی گفت: یک خانم ۲۲ ساله که در بخش آی سی یو یکی از بیمارستان‌های کرمان بستری بود فوت کرد و آمار جانباختگان به ۶۰ نفر رسید.

سید محمد صابری رئیس اورژانس کرمان گفت : در این حادثه در مجموع ۲۱۲ نفر مصدوم شدند که تا ساعت ۱۷ سه شنبه، ۱۴۵ نفر مرخص و ۶۷ نفر بستری شدند.

او با بیان این مطلب که تا تاریخ ۱۸ دی ساعت ۸ صبح، ۳۳ نفر از ۶۷ نفر مرخص شدند و متأسفانه از ۸ نفری که در «آی سی یو» بستری شده بودند،۲ نفر فوت شدند، افزود: تا صبح چهارشنبه، ۷ نفر در بیمارستان باهنر، ۱۰ نفر در بیمارستان شفا، ۱ نفر در بیمارستان افضلی، ۲ نفر در بیمارستان سید الشهدا و ۱۲ نفر در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) بستری شده بودند.

صابری با اشاره به اینکه تا عصر روز گذشته ۱۸ دی ماه، از ۳۲ نفر، ۹ نفر از بیمارستان مرخص شده‌اند، اظهار کرد: این آمار مصدومان متعلق به شهر‌های داخل و خارج استان است.

او با بیان این مطلب که ۱۲۸ نفر از مصدومان حادثه متعلق به شهرستان کرمان و ۵۲ نفر مربوط به شهرستان‌های استان بوده است، اظهار داشت: از این تعداد یک نفر اهل اصفهان، شش نفر فارس، هشت نفر هرمزگان، هفت نفر سیستان و بلوچستان، شش نفر خراسان رضوی و دو نفر نیز متعلق به استان یزد بوده‌اند.

صابری با اشاره به اینکه از تعداد کل مصدومان این حادثه یعنی ۲۱۲ نفر، ۸۹ نفر خانم و ۱۲۳ نفر مرد بوده‌اند، اضافه کرد: ۳۱ نفر زیر ۱۶ سال، ۱۱۵ نفر بین سنین ۱۶ تا ۴۵ سال، ۵۱ نفر بین رنج سنی ۴۵ تا ۶۵ سال و ۵ نفر نیز بالای ۶۵ سال سن قرار دارند.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار