شناسایی و دستگیری قاتل متواری در هرمزگان

با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی قاتل متواری پس از ۷ سال زندگی مخفیانه در بندرعباس شناسایی و دستگیر شد.

شناسایی و دستگیری قاتل متواری در هرمزگانبه گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده انتظامی استان هرمزگان  گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان بندرعباس در اوایل سال ۱۳۹۱، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت که دستگیری قاتل در صحنه میسر نشد.

سردار غلامرضا جعفری افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی با دریافت دستور قضایی، شناسایی محل اختفاء و دستگیری نامبرده را بصورت ویژه در دستور کار اطلاعاتی قرار داده با استفاده از اقدامات خاص فنی، بهره گیری از شیوه‌های به روز و کارآمد پلیسی، محل کار متهم فراری درفروشگاه ماهی فروشی در شهر بندر عباس شناسایی شد.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: اکیپی از ماموران مجرب اداره مبارزه با جرایم جنایی با هماهنگی قضایی جهت دستگیری نامبرده به محل اعزام، با انجام تعقیب و مراقبت‌های مستمر و با شگرد‌های نوین اطلاعاتی پلیسی با رعایت اصل غافلگیری در عملیاتی منسجم و هماهنگ متهم دستگیر به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های لحظه‌ای و پافشاری کارآگاهان پلیس آگاهی و استفاده از تکنیک‌های مصاحبه و بهره گیری از شیوه‌های خاص پلیسی متهم به قتل متوفی کرد که با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شد.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

برچسب ها: قاتل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.