حزب الله خواستار تشکیل فوری دولت لبنان شد

رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان بر ضرورت تسریع در روند تشکیل دولت جدید این کشور تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد، ابراهیم امین السید، رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان گفت: بر ضرورت تسریع در تشکیل دولت تاکید کردیم و مرحله فعلی مستلزم ارائه ابتکار‌ها و تسهیلات لازم است.

ابراهیم امین السید افزود: آنچه که ما از مامور تشکیل کابینه (حسان دیاب) تا گروه‌های سیاسی دیگر می‌دانیم این است که همه خواهان تشکیل دولت در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند.

او خاطرنشان کرد: به همراه طرف‌های دیگر تلاش می‌کنیم دولت جدید لبنان سریعتر از دولت‌های قبلی تشکیل شود.

امین السید تصریح کرد: از دولتی که سریع تشکیل شود و همه با آن موافق باشند، حمایت می‌کنیم. ما مانع تشکیل دولت جدید نیستیم و در روند تشکیل آن کارشکنی نمی‌کنیم.

او گفت: شرایط و فرصت‌های فعلی همچنان مبتنی بر تشکیل دولت مورد توافق (میان همه احزاب و جناح ها) است. ما از هیچ تلاشی برای تسهیل در روند تشکیل دولت جدید دریغ نمی‌کنیم.

رئیس شورای سیاسی حزب الله گفت: شایعات مربوط به تغییر اسامی به ما اعلام نشده است. ما نقش مهم و دشواری برای تشکیل هر چه زودتر دولت جدید در کشور ایفا می‌کنیم تا جلوی فروپاشی کشور را بگیرد و کشور را در مسیر نجات قرار دهیم.

ابراهیم امین السید تاکید کرد: کسی به دنبال تشکیل دولتی برای رویارویی نیست بلکه همه به دنبال دولتی برای نجات کشور هستند. چه کسی مانع فعالیت دولت موقت در کشور است؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار