بازیکن ماشین سازی در آستانه پیوستن به لیگ جمهوری آذربایجان

سامان نریمان جهان بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در آستانه امضا قرارداد با یکی از تیم‌های لیگ جمهوری آذربایجان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سامان نریمان جهان بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز قرارداد خود را با این باشگاه تبریزی کرد تا پس از احمد رضا زنده روح دومین بازیکن خروجی این تیم در نیم فصل باشد. نریمان جهان اخیراً از لیگ کشور جمهوری آذربایجان پیشنهاداتی را دریافت کرده و قرار است راهی این کشور شود. از تیم‌های نفتچی و قره باغ جمهوری آذربایجان به عنوان مقصد نریمان جهان یاد می‌شود و آن طور که از شواهد پیدا است به احتمال بسیار زیاد شانس حضور این بازیکن در تیم نفتچی باکو بیش از قره باغ است.


بیشتر بخوانید: وضعیت نگران تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پس از جدایی ۲ بازیکن اصلی


این بازیکن  سابقه بازی در تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و تراکتور تبریز را در کارنامه خود دارد. او پس از آن که از تیم پیکان جدا شد این فصل به تبریز آمد و در تیم ماشین سازی بازی کرد و پس از دوره کوتاهی که در این تیم داشت، تصمیم گرفت که شانس خود را در لیگ خارج از ایران امتحان کند و باید منتظر ماند و دید در نهایت این بازیکن چه عملکردی را می‌تواند از خود به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار