آزادی ۲۰ محکوم جرایم غیر عمد مالی از زندان

درپی بازدید رییس کل دادگستری استان زنجان از زندان مرکزی و رسیدگی به امور زندانیان ۲۰ محکوم جرایم غیر عمد مالی از زندان آزاد شدند.

آزادی ۲۰ محکوم جرایم غیر عمد مالی از زندانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، به نقل از روابط عمومی دادگستری ،حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی درجلسه کمیته ساماندهی زندانیان استان که در زندان مرکزی زنجان برگزار شد، ضمن تشکر از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در زندان‌های استان گفت: درپی بازدید از زندان مرکزی، رسیدگی به امور زندانیان و پیگیری‌های بعمل آمده ۲۰ محکوم جرایم غیر عمد مالی از زندان آزاد شدند.

او افزود:در این جلسه که با حضور مدیر کل زندان‌های استان، معاونین قضایی رییس کل و روسای زندان‌های استان برگزار شد، پرونده تعدادی از محکومین مورد بررسی قرار گرفت که در همین راستا به ۱۵ زندانی واجد شرایط مرخصی اعطا و همچنین ۲ محکوم نیز به پابند الکترونیکی تجهیز شدند.

رییس شورای قضایی استان خاطر نشان کرد:اجرای سیاست‌های قوه قضاییه بویژه تلاش برای کاهش آمار جمعیت کیفری زندان‌ها با استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس از رویکرد مهم دستگاه قضایی استان می‌باشد.

صادقی نیارکی اظهار کرد: در این جلسه پس از بررسی پرونده‌های زندانیان مالی، مهریه، زندانیان بلاتکلیف و دیداری چهره به چهره با تعدادی از زندانیان، دستورات لازم در خصوص تسریع در رسیدگی و حل و فصل مشکلات مطروحه زندانیان صادرشد.

درابتدای این جلسه جوادی مدیر کل زندان‌های استان با قدر دانی از زحمات و تلاش‌های مسئولین قضائی استان، برگزاری این جلسات را گامی موثر در کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها بر شمرد و عزم و اراده هر چه بیشتر دستگاه قضائی استان را در استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای کاهش مجازات زندان را خواستار شد.

درپی بازدید رییس کل دادگستری استان زنجان از زندان مرکزی و رسیدگی به امور زندانیان ۲۰ محکوم جرایم غیر عمد مالی از زندان آزاد شدند. درپی بازدید رییس کل دادگستری استان زنجان از زندان مرکزی و رسیدگی به امور زندانیان ۲۰ محکوم جرایم غیر عمد مالی از زندان آزاد شدند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.