سردار حاجی‌زاده به کمیسیون امنیت ملی می‌رود

کمیسیون امنیت ملی مجلس امروز به بررسی سانحه پیش آمده برای هواپیمای اوکراینی با حضور سردار حاجی زاده فرمانده هوا و فضای سپاه می‌پردازد.

سردار حاجی‌زاده به کمیسیون امنیت ملی می‌رودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی ماموریت رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای بررسی چگونگی سقوط هواپیمای اوکراینی، کمیسیون امنیت ملی امروز با تغییر دستور خود به بررسی این حادثه احتمالا با حضور سردار حاجی زاده فرمانده هوا و فضای سپاه، مسئولانی از تیم بازرسی ستاد کل نیرو‌های مسلح، هواپیمایی کشوری، وزارت دفاع، سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات و ستاد کل نیرو‌های مسلح می‌پردازند.

روز گذشته ستاد کل نیرو‌های مسلح در بیانیه‌ای اعلام کرد که هواپیمای اوکراینی به دلیل خطای انسانی و به صورت غیر عمد مورد اصابت موشک قرار گرفته که باعث سقوط این هواپیما شده است. در پی این موضوع امروز مجلس در حلسه غیر علنی باحضور سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران به بررسی جزئیات این حادثه پرداخت.


بیشتر بخوانید: بیانیه‌ نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه درباره حادثه هواپیمای اوکراینی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۱۳ ۲۲ دی ۱۳۹۸
ما همه جان نثار تو ایم ای سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۲ دی ۱۳۹۸
سردار حاجی زاده هر کجا باشی از دیدگاه ما تو یک فرد با لیاقت وصادق نسبت به ملت هستی شما یادگار از سرداران شجاع هشت سال دفاع هیچ چیز از ارزش شما کم نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۲ دی ۱۳۹۸
از سردار به پاس همه تلاش ها و فداکاری هایش باید تقدیر به عمل آید، چرا با دست خود پاکدست ترین و زحمت کش ترین نیروهایمان را تضعیف و دشمن را شاد کنیم، این را در حالی می گویم که قلبم از غم این حادثه ناگوار پر از درد است.
آخرین اخبار