تایید صلاحیت ۱۲۶ داوطلب نمایندگی مجلس در مازندران

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران گفت:صلاحیت ۱۲۶ داوطلب نمایندگی مجلس در مازندران تایید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام علی اصغر زکوی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران گفت: پرونده ۳۴۵ داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در مازندران در هیات نظارت مرکزی مورد بررسی قرار گرفت که صلاحیت ۱۲۶ نفر تایید شد و نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان به اطلاع فرمانداران و بخشداران حوزه‌های انتخابیه رسید.

او با بیان اینکه چه کسانی از داوطلبان در این مرحله، حق اعتراض دارند افزود: کسانیکه هم از طرف هیات اجرایی و هم هیات نظارت رد صلاحیت شدند دیگر حق اعتراض ندارند، اما کسانیکه از طرف هیات اجرایی تایید شدند، اما از طرف هیات نظارت تایید نشدند می‌توانند اعتراض کنند.

حجت الاسلام زکوی گفت: داوطلبان رد صلاحیت شده از امروز یکشنبه ۲۲ دی تا پنجشنبه ۲۶ دی به مدت پنج روز فرصت اعتراض دارند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات مازندران افزود: داوطلبان رد صلاحیت شده می‌توانند برای اعتراض با مستندات لازم به نماینده هیات نظارت بر انتخابات استان مستقر در استانداری مازندران یا در تهران به ورزشگاه تختی مراجعه و شکایت کنند.

او گفت: زمان رسیدگی به شکایات در شورای نگهبان به مدت ۲۰ روز و تا ۱۱ بهمن است.

حجت الاسلام زکوی افزود: داوطلبانی که از طرف هیات‌های اجرایی و هیات‌های نظارت تایید شدند، اما در این مرحله از طرف شورای نگهبان رد صلاحیتت شدند از ۱۲ بهمن تا ۱۴ بهمن فرصت اعتراض دارند.

او گفت: زمان اعلام قطعی نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس ۲۲ بهمن است و تبلیغات داوطلبان هم از ۲۳ بهمن شروع می‌شود و ۲ اسفند هم روز برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

مازندران دارای ۹ حوزه انتخابیه و ۱۲ نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار