رفع همپوشانی ۱۰۰ هزار بیمه در خراسان شمالی

مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: رفع همپوشانی بیمه‌ها تا پایان برنامه ششم توسعه، هدفگذاری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محسن رعنایی مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: براساس تفاهم نامه بیمه سلامت بارفع همپوشانی ۱۰۰ هزار بیمه در خراسان شمالی سازمان‌های بیمه گر شامل خدمات درمانی نیرو‌های مسلح، سازمان تأمین اجتماعی و کمیته امداد،  اجرایی می‌شود.

رعنایی افزود: با اتصال این بیمه گران به سامانه جامع اطلاعات بیمه، از پارسال تاکنون، همپوشانی یک میلیون و ۲۰۰ هزار دفترچه بیمه، رفع شد.

او با بیان اینکه رفع همپوشانی در استان هیچ مشکلی در ارائه خدمات درمانی افراد به وجود نمی‌آورد، گفت: افرادی که دو یا چند دفترچه بیمه داشته باشند، در مراجعه برای تمدید مهلت بیمه باید یک دفترچه را انتخاب کنند.

مدیر کل بیمه سلامت استان افزود: با اجرای این طرح، از ۱۴ هزار و ۵۰۰ فرد بیمه شده کمیته امداد، تاکنون هفت هزار و ۳۰۰ نفر برای دفترچه به بیمه مراجعه کردند.

رعنایی همچنین با بیان اینکه ۶۵۰ هزار نفر در استان زیر پوشش بیمه سلامت هستند، گفت: صدور دفترچه بیمه برای افرادی که براساس اعلام وزارت رفاه، از هرگونه تمکن مالی محروم اند، از ۵۰ درصد تخفیف تا صددرصد رایگان است و بقیه افراد باید ۵۸۰ هزار تومان حق بیمه سالانه پرداخت کنند.

۱۲ بیمارستان، هشت شبکه بهداشت و درمان، ۳۶۴ موسسه مستقل و ۲۲۶ موسسه وابسته با بیمه سلامت خراسان شمالی قرارداد دارند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.