تایید صلاحیت ۲۶ داوطلب انتخابات مجلس در بروجرد

فرماندار بروجرد گفت: ۲۶ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در بروجرد تایید صلاحیت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرماندار بروجرد گفت: ۲۶ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در بروجرد تایید صلاحیت شدند.

عبدالرحیم رحیمی اظهار داشت: برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بروجرد ۷۵ نفر ثبت نام کردند که دو نفر انصراف دادند و در مرحله اول ۶۹ داوطلب تایید صلاحیت و چهار نفر رد صلاحیت شدند.

او افزود: در مرحله دوم بررسی صلاحیت‌ها توسط هیئت نظارت انجام شد که ۲۶ نفر تایید صلاحیت شدند، ۲۴ نفر رد صلاحیت و ۲۱ نفر عدم احراز صلاحیت شدند.

فرماندار بروجرد عنوان کرد: در مجموع ۲۶ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت و ۴۷ داوطلب رد و عدم احراز صلاحیت شدند.

او  بیان کرد: به طور کلی از ۷۵ کاندیدی که برای این دوره از انتخابات ثبت نام کردند، ۴۷ نفر رد و عدم احزار صلاحیت شدند و ۲۶ داوطلب نیز تایید صلاحیت شدند و از دو نفر هم که انصراف داده بودند.

رحیمی گفت: در مرحله اول تایید صلاحیت‌ها که چهار نفر در بروجرد رد صلاحیت شدند، دو نفر برای اعتراض و پیگیری اقدامی نکردند، اما در این مرحله افرادی که رد صلاحیت شدند تا روز پنج شنبه مهلت دارند اعتراض خود را اعلام کنند.

او اظهارداشت: مرحله بعدی اعلام صلاحیت‌ها در ۱۱ بهمن و ۱۴ بهمن اعلام می‌شود و تایید و لیست نهایی از نامزد‌های این دوره از انتخابات در ۲۱ بهمن ماه اعلام خواهد شد.

فرماندار بروجرد افزود: در شهرستان بروجرد ۲۴۳ صندوق برای اخذ رای در نظر گرفته شده که بین ۱۵ تا ۲۵ نفر عوامل برگزاری در هر شعبه اخذ رای را دارند.

رحیمی با اشاره به این که بروجرد آمادگی برگزاری انتخابات الکترونیکی را دارد عنوان کرد: ۱۴۰ شهرستان برای انتخابات الکترونیکی انتخاب شده اند و با توجه به این که ۱۱ استان برای برگزاری انتخابات الکترونیکی معرفی شده اند در صورت ایجاد شرایط انتخابات الکترونیکی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار