شبکه بهداشت و درمان اندیمشک، ۱۱ پزشک متخصص جذب کرد

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک از جذب ۱۱ پزشک متخصص به منظور توسعه خدمات بهداشتی و درمانی، به مجموعه بهداشت و درمان این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ​عبدالرحمن روحانی رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: با پیگیری دانشگاه علوم پزشکی اهواز ۱۱ نفر پزشک متخصص در رشته‌های متخصص اورتوپدی، متخصص روانپزشکی، متخصص رادیولوژی، متخصص طب اورژانس، متخصص چشم پزشکی ۲ نفر، متخصص بیهوشی، متخصص قلب و عروق، متخصص عفونی و متخصص زنان و زایمان ۲ نفر به مجموعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اضافه شد.

او افزود: برای رفع نیاز‌های شهروندان در زمینه امور درمانی، اقدام‌های خوبی به منظور افزایش ظرفیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری این حوزه انجام شده و با افزوده شدن این تعداد پزشک به کادر متخصص پزشکی کمبود‌های فعلی بیمارستان و کلینیک تخصصی برکت تا حدودی مرتفع خواهد شد.

روحانی اظهار کرد: کمبود برخی متخصصین در شهرستان سبب مشکلاتی برای شهروندان و ضرورت تردد آن‌ها به شهر‌های مجاور می‌شد که با این اقدام، ضمن کمک به رفاه مردم از تردد آن‌ها برای درمان خدمات به سایر مناطق کاسته می‌شود.

به گفته رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک، پیش از این ۳۲ پزشک متخصص در رشته‌های مختلف در بیمارستان امام علی (ع) و کلینیک تخصصی بیمارستان امام علی (ع) خدمات دهی می‌کردند که با افزوده شدن ۱۱ پزشک، خدمات کیفی‌تر و با سرعت بیش‌تر به مردم ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.