اصل جنایت توسط آمریکا رقم خورده است

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها با تاکید بر اینکه داغدار واقعی جامعه دانشجویی است، گفت: اصل جنایت توسط آمریکا رقم خورده است.

مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسم یادبود شهدای سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: جریان دانشجویی داغدار اصلی سقوط هواپیمای اوکراینی است. جمعی از عزیزان خوب فارغ التحصیل دانشگاه تهران و سایر دانشگاه‌های کشور در این سانحه به شهادت رسیدند در سانحه‌ای که ما آن را یک جنایت آمریکا می‌دانیم.

او افزود: در فضایی امنیتی ناشی از تهدید آمریکا به واسطه ترور ناجوانمردانه‌ای که انجام داده بود، مدافعان وطن دچار اشتباه شده و هواپیمای مسافربری را هدف گرفتند.


بیشتر بخوانید: هدف ما از برگزاری مراسم یادبود جداسازی خط عزا از آشوب است


رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کرد: اصل جنایت توسط آمریکایی‌ها رقم خورده است و دانشگاه‌ها داغدار این حادثه بودند؛ بنابراین مجموعه‌ای از اساتید و دانشگاهیان به نوعی پیگیر مراسم یادبود هم برای این شهدا و هم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بودند، هر چند ملت و دانشگاهیان به نوعی تجلیل واقعی را در تجلیل میلیونی سردار سلیمانی انجام دادند، اما به صورت خودجوش و اختصاصی هم احساس کردند که باید در دانشگاه‌ها نیز این مراسم یادبود برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار