پاسخ کوبنده دانشجویان و اساتید دانشگاه شهید بهشتی به هنجارشکنان + فیلم

دانشجویان و اساتید دانشگاه شهید بهشتی در گرامیداشت شهدای سقوط هواپیمای اوکراینی و اعتراض به رفتارهای هنجارشکنانه علیه سردار بزرگ ایران شهید سلیمانی گرد هم جمع شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، انتشار خبر سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی در روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه ناگهان همه مردم را شوکه کرد. در این حادثه ناگوار تمام ۱۷۶ نفر مسافر این هواپیمای اوکراینی به مقصد کیف جان باختند.

پس از سه روز از گذشت این سانحه هوایی، علت سقوط این هواپیما خطای انسانی اعلام شد که البته موجی از واکنش‌های مثبت و منفی را نسبت به آن در کشور به راه انداخت.

طی چند روز گذشته و پس از اعلام علت اصلی سقوط هواپیما، جمعی از دانشجویان دو دانشگاه مطرح کشور از جمله دانشگاه امیرکبیر و شریف برای برگزاری مراسم یادبود شهدای این حادثه گرد هم جمع شدند، اما در این میان عده‌ای افراد سودجو با سر دادن شعار‌های هنجار شکنانه علیه سردار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، جو این مراسم را کاملا بهم ریخته و ملتهب کردند.


بیشتر بخوانید: دانشگاهیان در سوگ جان‌باختگان سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی


اعتراض دانشجویان امیرکبیر به رفتار‌های هنجارشکنانه آشوبگران

پس از این ماجرا در روز یکشنبه ۲۲ دی ماه، بار دیگر دانشجویان دانشگاه امیرکبیر به منظور گرامیداشت یاد شهدای سقوط هواپیمای اوکراینی و همچنین در اعتراض به رفتار و شعار‌های هنجارشکنانه علیه سردار بزرگ ایران، گرد هم جمع آمدند.

موج حضور دانشجویان در این اعتراض حاکی از آن بود که جامعه دانشگاهی کشور نخواهند گذاشت، این حادثه تبدیل به موجی علیه سپهبد قاسم سلیمانی و ایجاد دو دستگی در کشور شود.

تجمع اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در اعتراض به اعتراضات اخیر

با توجه به ادامه رفتار‌های هنجارشکنانه برخی افراد سودجو، امروز نیز برخی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی برای گرامیداشت شهدای حادثه هواپیمایی اوکراینی و اعتراض به سوءاستفاده عده‌ای در این ماجرا گرد هم جمع شدند.

در این گرد هم‌آیی که هم اکنون به پایان رسید، اساتید و دانشجویان انقلابی و معترض نسبت به رفتار‌های هنجارشکنانه، شعار‌های "اونکه میگه رفراندوم دروغ میگه به مردم"،"اگر دانشجو هستید چرا صورت پوشندین"، "ما ملت بصیریم ذلت نمی‌پذیریم"، "اگر عزادار هستید چرا سه روز نشستید" و "سردار حاجی‌زاده ناجی ملت ماست" را در گرامیداشت شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی سر دادند. 

دانشجویان علاوه‌بر این؛ از سکوت سه روزه نیرو‌های مسلح در اطلاع رسانی علت اصلی سقوط هواپیمای اوکراینی انتقاد کردند و در عین حال خواستار تعیین ابعاد این سانحه شدند و اعلام کردند روا نیست که خدمات این نیرو‌ها برای حفظ امنیت مردم تماما نادیده گرفته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هاشمی
۲۳:۵۱ ۲۵ دی ۱۳۹۸
غم از دست دادن عزیزانمان در سانحه هواپیما غم بزرگی بر دل همه ملت گذاشت ولی این باعث نمیشه اولا خدمات نیروهای نظامی و انتظامی را نادیده بگیریم ثانیا مسبب اصلی این حوادث یعنی آمریکای جنایتکار را فراموش کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۵ دی ۱۳۹۸
آفرین برغیرت وشرفت ،سرت رو بالابگیر سردار،دشمنت شرمنده،شما افتخار ایران وایرانی هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۲۵ دی ۱۳۹۸
من هم به عنوان یه هموطن بسیار غمگین و متاسف برای حادثه سقوط هواپیمای اکراینی هستم .چه انسانهای پاک طینت انسان غبطه میخورد به روح بلندشان وچه انقلابی که اکثرا داغدار حاج قاسم عزیزمان بودن .
واما برادران سپاه که بیش از ۴۰ سال است که امنیت و ارامش را برای من و امثال بنده فراهم کردن و نباید نادیده گرفته شود
ارزوی عزت روز افزون برایشان از درگاه خدا دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۲۵ دی ۱۳۹۸
سردار تو قلب ماست اگه حاج قاسم نبود ما الان باید با عناصر داعش تو کشورخودمون میجنگیدم.یه مشت آدمای فرصت طلب و مزدور که فقط منتظرهستن یه موقعیت پیش بیاد و بین مردم بریزن تو خیابون و اغتشاش کنن.به کوری چشم منافقین ما پشت سر رهبرمون هستیم.هرچند از بعضی مسائل مثل گرونی و فساد اقتصادی بعضی دولتیا به شدت معترضیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۲۵ دی ۱۳۹۸
ممنونم از بصیریت به جای شما جوانان...
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۱۹ ۲۵ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
سرباز ولایت
۲۳:۵۶ ۲۴ دی ۱۳۹۸
نود درصدشون دانشجو نبودن.سن ها رو نگاه کنید.خیلی ازین جمعیت بار اولی بود که توی دانشگاه دیده میشدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۲۴ دی ۱۳۹۸
واقعا چرا صورتشونو پوشوندن!
مگه مراسم یادبود واسه جان باختگان نگرفتن؟!
دیگه پنهون کردن صورت چه معنی داره شعار علیه نظام چه معنی میده
لعنت به جیره خوار غرب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۴ دی ۱۳۹۸
مردم شریف و ولای کشور از شما میخوام با حضور خود جوش در خیابان بعد از نماز جمعه بیایید اینبار ما باری رو از روی دوش سپاهیان عزیز برداریم ومشت محکمی به دهان اختشاشگران و برهم زنندگان ارامش کشور بزنیم الان وقت سکوت نیست فرصت به نااهلان ندهید تا بیشتر از این کستاخی نکنن الان فرصت است تا از رهبر و سپاه حمایت خود را نشان دهیم ..من ولای و یک سپاهیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۴ دی ۱۳۹۸
بستگی به این دارد که ما چه چیزی را هنجار بدونیم و چه چیزی را ناهنجار!!!!!!
هنجارها اصولا در جوامع از طرف ایدئولوژی های مسلط تعریف می شوند و کسانی که قدرت مطلق دارند می گویند که هنجارها چه چیزهایی هستند و خلاف آن را حتی اگر حقیقت مطلق و عین حق و هنجار هم باشد بر نمی تابند پس این رفتاری است نسبی و متاسفانه دعوا هم همیشه سر این است .
که چه کسی راست می گوید و چه کسی به حق است!!!!!!!
برخی کشورها توانسته اند این مساله را تا حدودی حل کنند.
اما در کشور ما هنوز این مشکل حل نشده و این طور که به نظر می رسد گویا تا سالیان طولانی همچنان
این وضعیت ادامه یابد.!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۲۴ دی ۱۳۹۸
نکنه پاره کردن عکس سردار توسط اوباش، هنجاز است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۲۴ دی ۱۳۹۸
در نظام اسلامی مبدا حق بودن و باطل بودن سخن الهی و رفتار معصوم و جانشین اوست نه میل افراد. این که دعواست دعوا سر همین است که عده ای مثل امریکا و اذنابش زیر بار سخن خدا و معصوم نمی خواهند بروند و دنیا را به آتش می کشند و در کشور هم پادوهای آنها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۴ دی ۱۳۹۸
پاره کردن عکس شهید راه امنیت که تو کل جهان حتی 1سری مقامات امریکایی اونو بعنوان کسی میشناسن که با داعش جنگید و شکستش داد میشه ناهنجاری.کشتن مردم بیگناه برای مظلوم نمایی و کشته سازی میشه ناهنجاری.اسیب به اموال عمومی میشه ناهنجاری.کجای دنیا به یکی از اینا میگن هنجار و فقط تو جامعه ما میشه ناهنجار؟
Iran (Islamic Republic of)
حبیبی
۱۶:۴۲ ۲۴ دی ۱۳۹۸
پ اونهایی که به بهانه سقوط هواپیما دنبال اغتشاش هستند ستون پنجم غرب و آمریما بودند!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۲۴ دی ۱۳۹۸
مرد مومن یعنی چند میلیون نفر ستون پنجم تو مملکت داریم؟برای حل مشکل باید اول واقعیت را قبول کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۲۵ دی ۱۳۹۸
بله دقیقا
آخرین اخبار