مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و چهارم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بوئین زهرا حین گشت زنی در جاده چرم سازی به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران  از کامیون ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

او با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش تقریبی کالای کشف شده یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است افزود:در این رابطه خودرو توقیف و یک نفر دستگیر شد.

دستگیری حفاران غیرمجاز

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران گشت پاسگاه رازمیان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به ۲ خودرو که در اراضی یکی از روستا‌های بخش الموت پارک شده بود مشکوک شدند.

سرهنگ خدایی افزود: در بررسی میدانی مشخص شد ۴ نفر با وسایل حفاری در حال فعالیتند که ماموران در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این عملیات ۴ متهم  دستگیر شدند و  ۲ دستگاه خودرو و وسایل و ملزومات حفاری آنان توقیف شد.

سرهنگ خدایی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان باغات کشاورزی در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در پی شکایت شهروندان به پلیس مبنی بر سرقت از باغ کشاورزی موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران شهرستان قزوین قرار گرفت.

او افزود: ماموران با استفاده از اقدامات فنی و اطلاعاتی ۲ سارق سابقه دار را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین افزود: متهمان در بازجوئی فنی پلیسی به سرقت از باغ اعتراف کردند و اموال سرقتی پس از کشف از مخفیگاهشان رد مال شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار