هواپیمای آمریکایی سوخت موتورش را روی سر دانش‌آموزان خالی کرد!

یک هواپیمایی بوئینگ در فلوریدای آمریکا در مسیر بازگشت به فرودگاه، محتویات مخزن سوخت خود را بر فراز چند مدرسه در این منطقه تخلیه کرد که به مصدوم شدن ۶۰ نفر انجامید.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری سی ان ان، خالی کردن سوخت موتور یک هواپیمای جت در فلوریدا باعث وارد شدن خسارت به ۵ مدرسه ابتدایی و یک دبیرستان شد و نزدیک به ۶۰ نفر را مصدوم کرد.

بنا به اعلام آتش نشانی لس آنجلس این حادثه بعدازظهر سه شنبه رخ داد. در این حادثه یک مدرسه ابتدایی در لس آنجلس به شدت دچار آسیب شد که در اثر آن ۲۰ کودک و ۱۱ بزرگسال دچار جراحت شدند. این مدرسه در ۱۹ مایل شرقی فرودگاه لس آنجلس قرار دارد.

این هواپیما زمانی که مواد موجود در مخزن موتور خود را بر فراز این مدارس تخلیه کرد، در مسیر بازگشت به سمت فرودگاه لس آنجلس بود.

مسئولان سازمان آتش نشانی محلی اعلام کردند کارشناسان پس از بررسی تمامی مدارس آسیب دیده در این حادثه تائید کردند که خطر مواد سمی ناشی از این حادثه برطرف شده است. بنا به گزارش سی ان ان، تمامی افرادی که در این حادثه آسیب دیده اند، تحت مداوا قرار گرفتند.

دانش آموزان این مدارس به طور موقت به سرپناه منتقل شدند، اما تخلیه کامل صورت نگرفت. بنا به گفته دانش آموزان این مدارس، گازوئیل از سقف مدرسه بر روی سر و صورت آن‌ها ریخته و پس از این حادثه دچار خارش پوستی شدند.

بر اساس گزارش سی ان ان، این هواپیما از نوع بوئینگ ۲۰۰-۷۷۷ بوده که در مسیر بازگشت و برای رسیدن به وزن مناسب برای فرود ایمن مجبور به تخلیه بخشی از سوخت خود شده است.

دفتر هوانوردی فدرال اعلام کرد تحقیقات درباره این حادثه آغاز شده است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار