فعالیت ۴۵۰ واحد فست فود دارای مجوز درکرج

رئیس اتحادیه اغذیه فروشان کرج گفت: در حال حاضر ۴۵۰ واحد فست فود در کرج دارای مجوز هستند.

فعالیت ۴۵۰ واحد فست فود دارای مجوز درکرجابوالفضل دهقان، رئیس اتحادیه اغذیه فروشان کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: در کرج ۴۵۰ واحد فست فود  فعال دارای مجوز و ۱۵۰ واحد در حال دریافت مجوزهای لازم برای فعالیت هستند.

دهقان  با اشاره به اینکه  حدود ۵۰ واحد فعال بدون مجوز نیز شناسایی شده اند افزود: در  بازرسی بازرسان این واحد‌ها شناسایی و اخطاریه گرفته اند که موظف به اخذ مجوز های لازم هستند در غیر اینصورت نسبت به پلمپ آن‌ها اقدام می‌شود.

او گفت: گشت های بازرسی با همکاری بازرسان اصناف و سازمان صنعت،معدن و تجارت هفته ای ۲ بار کار نظارت بر قیمتها، گران فروشی، کم فروشی، و استفاده از محصولات قاچاق در اغذیه فروشی ها را مورد بررسی قرار می دهند.

رئیس اتحادیه اغذیه فروشان کرج با اشاره به ضرورت توجه به شکایات مشتریان افزود: از ابتدای امسال۴  الی ۵ شکایت ثبت شده که در خصوص قیمت ها و نارضایتی از برخورد متصدیان بوده که سریعا پیگیری و رفع شده است.

دهقان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند با مراجعه به اتحادیه و یا تماس با شماره ۳۲۲۴۲۱۳۷شکایت خود را ثبت کنند.

انتهای پیام / م . م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.