سالاری تأکید کرد؛

بسیج امکانات سازمان تأمین اجتماعی برای امدادرسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در پی وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، بر بسیج امکانات این سازمان برای امدادرسانی به سیل زدگان این استان تأکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با ابراز تأثر از خسارات به وجود آمده، بر بسیج امکانات و تجهیزات ملکی این سازمان برای رسیدگی و ارائه خدمات به سیل زدگان این استان تأکید کرد.

بر اساس این دستور اداری، مراکز بیمه‌ای و درمانی تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان و استان‌های همجوار برای ارائه خدمات لازم در اسرع وقت به هموطنان آسیب دیده تحت پوشش این سازمان در این حادثه در آماده باش کامل قرار گرفته اند.

همچنین اداره کل تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان نیز موظف شده است، در خصوص برقراری سریع بیمه بیکاری برای بیمه شدگان بیکار شده در اثر این حادثه و سایر تعهدات بیمه‌ای این سازمان تمهیدات لازم را پیش بینی و اجرا کند.

مقرر شده است، تیم‌های پزشکی سیار سازمان تأمین اجتماعی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان مستقر و خدمات درمانی، دارویی، مشاوره و... را ارائه کنند.

همچنین کمک‌های نقدی و غیر نقدی داوطلبانه کارکنان سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور به مناطق سیل زده ارسال شود.

در این نامه از شرکت‌های تابعه سازمان تأمین اجتماعی نیز خواسته شده است سریعاً نسبت به امداد رسانی و ارسال تجهیزات موردنیاز به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار