مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی مطرح کرد؛

حفظ وحدت؛ سرلوحه حرکت رسانه ملی/ درخواست بررسی دوباره صلاحیت کارشناس جنجالی

رنجبران به حاشیه‌های چند روز اخیر برای صداوسیما و اظهارات غیرقابل پذیرش یک کارشناس روی آنتن زنده شبکه افق پاسخ داد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی با اشاره به اظهارات یکی از کارشناسان در برنامه «جهان آرا» در شبکه افق گفت: بار‌ها اعلام کرده‌ایم در برنامه‌های زنده، مسئولیت حرف‌هایی که کارشناسان می‌گویند، برعهده خودشان است و سازمان صدا وسیما نه تنها چنین اظهارنظر سخیفی را قبول ندارد، بلکه آن را خلاف موازین اخلاقی و در شرایط فعلی کشور، سمی مهلک برای وحدت میان قشر‌های مختلف می‌داند.

وی با بیان اینکه مدیرشبکه افق بعد از این اظهارنظر، حین برنامه به کارشناس مربوط تذکر داده است، افزود: متاسفانه بعد از تذکر مدیر شبکه هم این کارشناس اظهارات خود را اصلاح نکرد و جهت‌گیری خود را تغییر نداد و بعد از برنامه هم به تماس‌های متعدد مسئولان برنامه برای توضیحات بیشتر و عذرخواهی از این حرکت پاسخ نمی‌دهد.

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی با اشاره به اینکه مدیریت شبکه افق به دلیل تخلف از ابلاغیه ستاد انتخابات رسانه ملی مبنی بر دعوت نکردن از افرادی که نامزد انتخابات مجلس یازدهم هستند، تذکرجدی دریافت کرده است، تصریح کرد: با توجه به اظهارات این کارشناس که باعث ناراحتی بسیاری میان افکارعمومی حتی مخالفان این خانم کارگردان شده است، به نظر می‌رسد با توجه به خواست مردم، بررسی دوباره صلاحیت وی در شورای نگهبان قانون اساسی قابل پیگیری باشد البته تصمیم گیری دراین زمینه فقط در حوزه صلاحیت این شوراست.

وی افزود: بسیاری از مخاطبان در تماس با روابط عمومی رسانه ملی از ما می‌پرسند آیا کسی که در شرایط حساس و خطیر کشور و لزوم حفظ وحدت میان آحاد مختلف جامعه چنین اظهارنظری را از تریبون زنده و عمومی رسانه ملی بیان می‌کند صلاحیت حضور در مجلس شورای اسلامی را دارد؟!

رنجبران بیانیه خانه سینما را به بهانه اظهارنظر یک کارشناس عجولانه و مغایر رویکرد روشنفکرانه این قشر فرهیخته کشور دانست و گفت: متاسفانه تعابیری در این بیانیه وجود دارد که اگر ما هم بخواهیم مانند مسئولان خانه سینما عجولانه و از سر احساس با آن برخورد کنیم، باید جواب متناسبی به آن بدهیم؛ اما همان طور که گفتم شرایط کشور به گونه‌ای است که باید همه به سمت وحدت و همدلی پیش برویم و اینگونه رویکرد‌ها را سمی مهلک در این مقطع حساس می‌دانیم.

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی با اشاره به اینکه همه اهالی سینما از خانواده رادیو و تلویزیون هستند، افزود: رسانه ملی درسال بیش از یازده هزارساعت از آنتن خود را به صورت رایگان به تبلیغ تولیدات همین دوستان اختصاص داده و می‌دهد و حتی فیلم‌هایی را که به لحاظ محتوا به آن‌ها ایراد دارد، بازهم تبلیغ می‌کند تا چرخ صنعت سینما بچرخد. این خود نشان می‌دهد که صداوسیما اهالی سینما را از خود می‌داند.

وی با بیان اینکه سازمان صداوسیما درعین حال که خانواده سینما را ارج می‌نهد، به برخی افراد این خانواده انتقاد دارد، گفت: این انتقاد سلیقه‌ای و تفکری نیست؛ بلکه منطبق بر منافع ملی است و هرکس در هر قشری و با هر لباسی که به ایران و ایرانی خیانت و در جدول دشمنان قسم خورده این مردم حرکت کند، رسانه ملی با او برخورد قاطع و متناسبی می‌کند.

رنجبران هوشیاری همکاران سینمایی کشور را برای حفظ مرزبندی میان خانواده سینما با دشمنان قسم خورده این مرزوبوم خواستار شد و افزود: توقع این است که خانواده بزرگ سینمای ایران به معنای واقعی حافظ منافع مردم ایران باشد و اجازه ندهد عده‌ای معدود در درون این خانواده با پول‌دشمنان این مرزوبوم، ضد امنیت مردم ایران طراحی‌های گوناگون داشته باشند.

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی همچنین در پاسخ به سوالی درباره ویدئوی منتشر شده از مجری خانم شبکه افق در فضای مجازی نیز گفت: خانم ابوطالبی با تواضع و متانت از این بخش کوتاه عذرخواهی کرد و توضیح داد که این سی و هشت ثانیه برشی از یک برنامه شصت دقیقه‌ای است که متاسفانه منظور او را به خوبی نمی‌رساند.

رنجبران با بیان اینکه دراین برنامه شصت دقیقه‌ای بحث برسرسبک زندگی مسئولان کشور ولزوم الگو قراردادن سردارحاج قاسم سلیمانی برای همه مسئولان بوده است، تاکید کرد: مجری این برنامه خطابش در آن بخش خاص، برخی مسئولان بوده است که شعار و عملشان یکی نیست، نه مردم؛ البته همان طور که خودش هم گفت بهتر بود چنین مطلبی را روی آنتن بر زبان نمی‌آورد.

وی افزود: این برنامه در روز تشییع حاج قاسم سلیمانی در تهران یعنی دوشنبه هفته پیش به صورت زنده پخش شده است یعنی دو روز قبل از حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی و در زمانی که اوج وحدت مردم درتهران با تجمعی هفت میلیونی نمایش داده شده است و این خود گویاست که برخی با تقطیع این برنامه تقریبا یک هفته بعد از آن و درفضای بعد از مشخص شدن ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی دنبال برهم زدن فضای کشور و ایجاد دوقطبی بوده اند.

رنجبران با اشاره به اینکه هیچ فرد عاقلی در اوج قدرت و وحدت کشور یعنی در زمانی که هفت میلیون درتهران از قشر‌های مختلف و تفکرات گوناگون مردم برای تشییع حاج قاسم سلیمانی آمده اند چنین جمله‌ای را بدون پیش زمینه‌ای دقیق و درست به زبان نمی‌آورد، گفت: همان طور که در برنامه شصت دقیقه‌ای هم مشخص است خانم ابوطالبی می‌خواسته بگوید مردم ما درسرزمین ایران مسئولینی می‌خواهند مثل حاج قاسم سلیمانی که حرف و عملش درکار برای مردم یکی بوده است، اما شاید جمله را درلحظه خوب انتخاب نکرده باشد که این دربرنامه زنده پیش می‌آید.

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی با تاکید براینکه در شرایط فعلی، آرامش، تدبیر و حفظ برادری و وحدت مهم‌ترین نیاز کشور است تاکید کرد: امیدوارم همه ما بتوانیم درمسیرخدمت خالصانه به مردم ایران اسلامی حرکت کنیم و درشرایط کنونی رسیدگی به مشکلات مردم، از جمله سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان را در اولویت کاری خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: صدا و سیما ، شبکه افق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۷ دی ۱۳۹۸
وحدت فقط در سایه روشنگری حاصل میشه نه کوبیدن حق وباطل در کنار هم!!!
حضرت علی خار در چشم و استخوان در گلو تحمل میورد چون قدرت در دست نداشت.اما مردم با انقلابند.این رفتارهای نامتعادل در دفاع از حق باعث قدرت پیدا کردن و در عین حال مظلومنمایی جبهه کفر وغربگرا شده.
حکومت اسلامیست ولی لیبرالی اداره میشه!!!
Japan
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۶ دی ۱۳۹۸
اینکه اقای کوشکی باید از جملات بهتری استفاده می کرد درست اما جرا باید سلبرتی ها اجازه داشته باشند مردم رو دعوت به اشوب و بر هم زدن ارامش وامنیت کشور کنند چه کسی باید جواب اتفاقات بعد از اشوبی که اینها برنانه ریزی میکنند رو می داد اینقدر به این سلبریتها رو ندهید اونقدر جوان هنرمند داریم که جای اینها رو بگیرند اقای رنجبران جهت اطلاع ؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۰۲ ۲۶ دی ۱۳۹۸
سلام اینجور موقعها اظهار نظر یک فرد قلمداد میشه !!!!!مواقع دیگه باید برخورد کرد . نمیدونم این دیگه چه رویکردی در تلویزیون ایران هست که صد در صد سلیقه ای عمل میشه
Iran (Islamic Republic of)
فلاحی
۱۰:۴۶ ۲۶ دی ۱۳۹۸
این مجری که گفته هر کی دوست نداره بره .حتما ندید مردم برا مسولینی مثل سردار سلیمانی طوفان به پا می کنن اینها همه وطنشونا دوست دارن وهیج جا نمی رن
Iran (Islamic Republic of)
احمد احمد
۱۲:۰۶ ۲۶ دی ۱۳۹۸
هم مطلب بالارو بخون و هم اینکه صحبت قبل و بعد خانم مجری رو دقیق گوش بده بعد اظهار فضل کن، ایشون حرفشون به مسئولان بود نه مردم.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۳۲ ۲۶ دی ۱۳۹۸
منظور ما از وحدت یعنی همه مردم کشور. منظور شما از وحدت یعنی فقط همفکرای خودمون
Iran (Islamic Republic of)
علی علی کرمی
۱۰:۱۰ ۲۶ دی ۱۳۹۸
ک عدّهای در دنیا دارند پول خرج میکنند برای اسلامهراسی، برای اینکه چهرهی اسلام را در دنیا خراب کنند، [آنوقت] ما هم در درون خودمان سعی کنیم چهرهی یکدیگر را خراب کنیم، تخریب کنیم، مردم را از یکدیگر بترسانیم! این خلاف حکمت است، خلاف سیاست است.
Iran (Islamic Republic of)
علی علی کرمی
۱۰:۱۰ ۲۶ دی ۱۳۹۸
ک عدّهای در دنیا دارند پول خرج میکنند برای اسلامهراسی، برای اینکه چهرهی اسلام را در دنیا خراب کنند، [آنوقت] ما هم در درون خودمان سعی کنیم چهرهی یکدیگر را خراب کنیم، تخریب کنیم، مردم را از یکدیگر بترسانیم! این خلاف حکمت است، خلاف سیاست است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۲۶ دی ۱۳۹۸
انصاف ندارید والله قاضی هم میذاره دو طرف از خودشون دفاع کنند تا بفهمند مملکت مال آنها نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۷ دی ۱۳۹۸
بعنوان بیننده پروپاقرص شبکه افق خدمتتون عارضم که در برنامهای این شبکه اتفاقا بااشتیاق و بارها از صاحب نظران تمام تفکرات دعوت شده
اگه نمایندگان شما از پاسخگویی و مناظره فراری هستند تقصیر کیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۶ دی ۱۳۹۸
راست گفته دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۶ دی ۱۳۹۸
همانطور که با کارهای بعضی سلبریتی ها در این اوضاع حساس تبدیل شده اند به پیاده نظام دشمن مخالفیم. از این اظهارات دافعه برانگیز خانم مجری نیز برائت می جوییم ولی ایشان حداقل عذر خواهی کرد ه اند ولی سلبریتی ها نه
Iran (Islamic Republic of)
احمد احمد
۱۲:۰۷ ۲۶ دی ۱۳۹۸
لطفا صحبت های قبل و بعد از اون ۳۰ ثانیه خانم مجری رو هم دقیق گوش بدین تا بفهمین ایشون به مسئولان دورو این حرف رو زدن نه به مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۶ دی ۱۳۹۸
روحانی می گفت اینها اگر مدیریت کشور را بدست بگیرند توی پیاده رو ها و ۰۰۰ بین زن و مرد دیوار میکشن تا حدودی راست گفته اما کامل نگفت که امکان داره از کشور بیرونتون می کنند
Iran (Islamic Republic of)
عموحجی
۲۱:۵۰ ۲۶ دی ۱۳۹۸
عموجان قبل از هر اظهارنظر درباره هرچیز خوب دقت کن منظورخانم مجری مسوولین بود اونای که به اهداف انقلاب پشت پازده و میزنن درثانی پس هستند افرادی که حرفهای مثل دیوارکشی وصبح جمعه فهمیدم بنزین گرون شده را باور میکنن که بعضی ها اینجوری با مردم حرف می زنن و می خندن
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۰۹:۲۴ ۲۶ دی ۱۳۹۸
این جمله چه برای مسئول(*یاهرکس *)اون خانم،هرگز نباید گفته شود،در هیچ زمان خطیر،یا غیر خطیر.
چه مردم وحدت داشته باشند چه نداشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۶ دی ۱۳۹۸
یا حرف نرنید ، یا صاف و صادق باشید ،خیلی ها اصلا دقیقا متوجه حرفهای این آقا نشدن، کدام کارشناس به نماسها پاسخ نمیدهد؟ خانم ابوطالبی چه حرفی زده؟
Austria
علی
۰۹:۱۲ ۲۶ دی ۱۳۹۸
با سلام و ابراز تأسف
بیانیه بی ارزش خانه سینما فرار به جلو تلقی می شود چرا که این خانم کارگردانی که برایش سینه چاک می دهد و آن را به زعم خود از مفاخر سینما می داند برای عصر روز یکشنبه گذشته فراخوان تجمع اعتراضی بدون مجوز می دهد، ظاهرا در این موضوع جای بدهکار و طلبکار عوض شده...
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۸:۰۱ ۲۶ دی ۱۳۹۸
پدر ملت دراومده ، زیر فشار مالی له شدیم
هرکسی حق داره برای خودش و خوانواده اش تصمیم بگیره
یک آدم کم تجربه رو آوردن نشوندن بعنوان کارشناس می خواهین نتیجه بهتر بشه
چه بهتر بود کمک کارشناس می بود تا تجربه کنه تا اینکه این اتفاق بیفته و عذر خواهی کنه تا تجربه کسب کنه
Iran (Islamic Republic of)
خیراله رحیمی
۰۷:۳۸ ۲۶ دی ۱۳۹۸
..باسلام به محضرخانم ابوطالبی جامعه اسلامی پشتیبان شماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۲۶ دی ۱۳۹۸
منفعل نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۲۶ دی ۱۳۹۸
اصلا حرف بدی نزده گفت خانم شما امنیتتون به خاطر سپا ه است
حالا به درک که بدش میاد جمع کنید این مافیا هزار فامیل سینما رو برند خارج ببینم اونجا می‌توانند بازیگر باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۶ دی ۱۳۹۸
حالااینها می توانند بروند اما شماها را هیچ جا راه نمی دهند تا اخروبال گردن مایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۷ دی ۱۳۹۸
وبال گردن شماییم؟ببخشید شما؟چطور میتونید ادعای ایرانی بودن کنید وقتی حتی اسرائیلی یا اپوزوسیون آلبانی نشین هم حرفای شما رو میزنه؟ ب اظهاراتتون هم میخوره ازونهایی باشی که راحت بهت اونجا راه میدن!
این مملکت برای کسیه که براش زحمت میکشه و براش خون داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۷ دی ۱۳۹۸
انقلابیها وبال گردن شما باشن؟اونوقت شما کی باشید؟
مملکت مال اونهایی که نسبت بهش حس وطندوستی و غیرت دارند.
و کلا جریان غربزده حسی به اسم غیرت رو انکار میکنند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۲۶ دی ۱۳۹۸
اول بگید موضوع چی بوده بعد تکذیب و تفسیر و عذرخواهی رو بنویسید
والا من که نفهمیدم موضوع چی بوده کسی اگه فهمید به منم بگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۲۶ دی ۱۳۹۸
کدوم وحدت.وقتی چند روزه بلوچستان تو ابه وقتی چند هزار خانه و رویتا تو ابن دولت هیچ هیچ کاری نمیکنه
مظلوم بلوچستانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۲۶ دی ۱۳۹۸
کاش بجای این همه توضیح، حداقل مسئولین این برنامه ها که این موج از انتقادات رو به صدا و سیما ایجاد کردند توبیخ میشدند تا این اتفاقات مجددا روی ندهد؛
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۲۶ دی ۱۳۹۸
مجری این برنامه خطابش در آن بخش خاص، برخی مسئولان بوده است که شعار و عملشان یکی نیست، نه مردم؛ البته همان طور که خودش هم گفت بهتر بود چنین مطلبی را روی آنتن بر زبان نمی‌آورد. سوال چرا در کشور همه در رسانه در تریبون ها و۰۰۰ با کنایه حرف میزنند برخی از مسولان یعنی چه کسی و یا چه کسانی !!! بهتر است با مردم شفاف باشید شما حقوق بگیر مردم هستید بنابراین با صداقت مطرح کنید !! مثلا با کنایه بگویم برخی ها در رسانه ملی مزد بگیر برخی سازمان ها برخی نهادها یا برخی صاحبان قدرت هستند خوبه ! باید مشخص شود چه کسانی در کشور مزدوز هستند و چه کسانی مزدبگیر و از کجا حمایت می شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۵ دی ۱۳۹۸
جناب رنجبران ما انقلاب کردیم و هشت سال با جان و مالمان در مقابل بعثیها و کل جهان جنگیدیم و بعد از جنگ هم سالهاست با تنگیها و تحریمها جنگیده ایم و ایران را ترک نکردیم بعد کسی که سنش به انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نمی رسد و فقط توی کتابها آن را خوانده میخواهد بخاطر اختلاف نظر مارو از وطن و زادگاهمان بیرون کند واقعاً کسی نیست که بحال ما تاسف بخورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۶ دی ۱۳۹۸
جالبه که ما به اونا نمی گوییم برید بیرون ولی اونا میگن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۷ دی ۱۳۹۸
اونها به شما گفتن برو؟شما اگه خودت انقلابی ضدآمریکا بودی ب خودت نمیگرفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۵ دی ۱۳۹۸
یعنی این خانم مجری در شرایط حساس و خطیر کشور این حرف رو نباید بزنه یا کلاٌ نباید این حرف رو میزده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۵ دی ۱۳۹۸
کارشناس حرف درستی زد. اگر جلوی این سلبریتی ها گرفته نشود کشور را به سوی یک جنگ دیگر سوق می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۲۶ دی ۱۳۹۸
اینا به طرف جنگ میبرن یا سپاه وجدانا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۵ دی ۱۳۹۸
صحبت های خانم ابوطالبی در برنامه بسیار خوب جهان آرا مربوط به ابتدای شهادت سردار عزیز و قبل از واقعه هواپیما بوده و بعضیا که همیشه در کمینن با زدن سروته حرفاش و با سوء استفاده از چند جمله و تاختن به نیروهای ارزشی خواستن جلب توجه کنند . چطور اینهمه حرف ناروا اونوری میگن کسی صداش در نمیاد !؟ این منتقدان دو آتشه سخنان خانم ابوطالبی رو به ماجرای هواپیما گره زده و جهت تخریب و تاختن به نیروهای ارزشی دست به کار شده اند. والا اگه کل حرفاشون و موضوع بحث ملاحظه بشه حرفاش مشکلی نداره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۱ ۲۶ دی ۱۳۹۸
دقیقا ب کجای صحبتهای ایشون معترض شدند؟
والا مگه خود ترانه علیدوستی نمیگفت ما میلیونها اسیریم؟اگه بهشون بگن شما که بعد از ازدواج رفتی خارج خب همونجا میموندی تا اسیر نباشی یعنی توهین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۲۵ دی ۱۳۹۸
چه بسیار منافقینی که این کشور در زمان بحران تنها گذاشتند ,باز جوانان انقلابی هستند که جای این لاف زنان هنرمند را بگیرند ,
Germany
ناشناس
۲۱:۴۹ ۲۵ دی ۱۳۹۸
حالاچی گفته این کارشناسه کاشکی حرفاشوهم میگفتین بتونیم نظربدیم
Germany
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۵ دی ۱۳۹۸
درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۵ دی ۱۳۹۸
چهار تا فیلم از این جماعت نام ببرید که بشه اسمش رو گذاشت فیلم‌.
فقط ادا و اطوار دارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۵ دی ۱۳۹۸
والله قسم این روزها داغداریم خیلی توروخدا دیگه صدا سیما یکم اوضاع رو بهتر کنه از لحاظ روحی.. داغ سردارشهیدمون عزیزانش یک طرف.. داغ سانحه هواپيما اوکراینی و هموطنانمون یک طرف... این اخریشم سیل سیستان و بلوچستان دیگه داغونم
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۱:۰۵ ۲۵ دی ۱۳۹۸
فقط افق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۶ دی ۱۳۹۸
من در سال یک دقیقه این شبکه را نگاه نمی کنم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۰۱ ۲۵ دی ۱۳۹۸
انتظار از رسانه ملی استفاده از کارشناس هایی اندیشمند هست نه ادمهایی سطحی نگر که غرض ورزانه تفرقه افکنی میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۵۱ ۲۵ دی ۱۳۹۸
از مدیران صدا و سیما خواهشمندم جوابگوی سخنان سخیف و نسنجیده برخی کارشناسان تلویزیون باشند و به راحتی اجازه توهین به مردم داده نشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۷ ۲۶ دی ۱۳۹۸
من که جهان آرا میبینم منظور کدوم کارشناسه؟
Germany
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۶ دی ۱۳۹۸
حالا این سخنان سخیف و نسنجیده چیه ؟؟؟
Bulgaria
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۶ دی ۱۳۹۸
به مردم توهین نکرده به وطن فروش های عاشق غرب حرف حق گفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۵ دی ۱۳۹۸
حقایق رو نگید بهشون برمیخوره......ولی اونا هر موقع هرچی خواستن علیه هر شخصی که خواستن بگن حتی به اسم داغداری برای مردم آشوب درست کنن اشکالی نداره شما مردم رو در نظر بگیرید نه این سلبریتی هایی که برای منافع یه عده خاصی حرف میزنن این سلبریتی ها از هم دیگه حمایت میکنن تا اونچه که بهشون محول شده رو انجام بدن....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۵ دی ۱۳۹۸
یکی از دلایل لوس و وقیع شدن این سلبریتی ها همین رفتار صدا و سیماست. هر جور دلشون میخواد در مورد مردم و کشور و اعتقادات این مردم حرف میزنن، توی فیلم‌ هاشون همه جوره توهین میکنن، توی موقعیت های حساس هم همیشه توی زمین دشمن بازی میکنن، بعد یکی که جوابشون رو بده چنان جنجال میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۶ دی ۱۳۹۸
حسودیت میشه سلبریتی نیستی
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۰:۱۴ ۲۵ دی ۱۳۹۸
کاش کمی به سلیقه مخاطب خودتون احترام میذاشتید،چه بخواهیم وچه نخواهیم استاد رائفی پور در میان قشر جوان به خصوص دانشجو بسیار محبوب هستند،وقتی صحبت های بعضی از کارشناسان تلویزیون رو میبینم که حرف های صد من یه غاز میزنن واقعاً این سوال رو به ذهن متبادر می‌کنه که چرا از استاد رائفی پور در برنامه‌های پر مخاطب تلویزیون دعوت نمیشه،لااقل دعوتش کنید و نقدش کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۲۵ دی ۱۳۹۸
از کجا میدانید محبوب هستند خواهش میکنم شما از طرف خودت حرف بزنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۰۱ ۲۵ دی ۱۳۹۸
ممنون آقای رنجبران. همینکه شما آدم منصفی هستین برای من کاملا خوشحال کنندس. موفق باشین
Bulgaria
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۶ دی ۱۳۹۸
اره سپاه هم منصفه اشتباه عمدی یه عده رو که با دستور لغو پرواز میتونستن جلوی فاجعه رو بگیرن به گردن گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۵ دی ۱۳۹۸
یکی که حرف حق میزنه اینطوری زیر سوال میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۵ دی ۱۳۹۸
جناب خانم حرف حق را علی علیه السلام زد تمام زن سرد گرم نکشیده و بی تجربه حرف حق زده ؟؟ به چه اجازه ای در رسانه ملی و با پول تک تک این مردم که برخی ها توی نون شب شون موندن چنین افرادی که نه تنها مشکلی از مشکلات مردم را حل نمیکنند بلکه تفرقه و انشقاق در جامعه ایجاد می کنند واقعا باید تاسف خورد از این نوع مدیریت در کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۵ دی ۱۳۹۸
هر راست نشاید گفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۲۵ دی ۱۳۹۸
حالا اخراجش کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۲۵ دی ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
qartal
۱۹:۲۲ ۲۵ دی ۱۳۹۸
کاش میشد جلوی این اتفاقات بد گرفته بشه کاش میشد به هم دیگر به عنوان هم وطن احترام بیشتری میگداشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۶ دی ۱۳۹۸
کاش دزدی نبود کاش دروغ نبود کاش . . .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۵ دی ۱۳۹۸
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۲۵ دی ۱۳۹۸
یعنی چی؟ چی میگی؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۵ دی ۱۳۹۸
درود بر دکتر کوشکی .
دکتر کوشکی خاری در چشم دشمنان انقلاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۶ دی ۱۳۹۸
از اقوامش هستی
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۱۸:۲۶ ۲۵ دی ۱۳۹۸
درود بر شرف خانوم ابوطالبی که حذف دل مارو زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۲۶ دی ۱۳۹۸
همان حذف دل شما رو زده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۷ دی ۱۳۹۸
بیش باد
خانم ابوطالبی حرف حقرو زده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۲۵ دی ۱۳۹۸
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۲۶ دی ۱۳۹۸
همین طور ازنا و الیگودرز
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۲۴ ۲۵ دی ۱۳۹۸
اول چیزی خواستی گفته نشدبعدشم از شوخی ها و کارها اونا تو فیلم هاشون زشت تر نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۲۵ دی ۱۳۹۸
خوب بیاد معذرت خواهی کنه اشتباهشو بپذیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۵ دی ۱۳۹۸
ای بیچاره سریع کم آوردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۵ دی ۱۳۹۸
ای بیچاره سریع کم آوردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۵ دی ۱۳۹۸
یکی نیست به این خانم مجری بگه که به قول شما اونایی که نارازی اند یا شرایط رو قبول نداشتند شاید به هر دلیلی داشتن از این مملکت با پرواز میرفتن !!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۷ دی ۱۳۹۸
خب در اونصورت هم جزو کشته های جنگی حساب میشن که آمریکا بپا کرده.بفرمایید یقه آمریکارو بگیرید اگه جیرتون قطع نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۵ دی ۱۳۹۸
واقعیت تلخه
France
ناشناس
۱۷:۲۸ ۲۵ دی ۱۳۹۸
کارشناس دقیقا حقیقت را گفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۵ دی ۱۳۹۸
شما فهمیدید ماجرا چه بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۲۶ دی ۱۳۹۸
ماجرا مثل اینکه به این جمله سرکار خانم مربوط است که گفته اهند کسانی که به نظام اعتقادی ندارند بروند .. بین مطلب هم مربوی ب2 فته پیش از جریان هواپیما بوده و کسانی انرا با جریان هواپیما ربط میدهند ..

البیه حرف ایشان صحیح نبوده و اخیرا نیز ایشان عذ خواهی کردند
حالا چرا عاقل کند کاری که باز ارد پشیمانی
Iran (Islamic Republic of)
احمد احمد
۱۲:۱۵ ۲۶ دی ۱۳۹۸
البته در جوابی که دوستمون به شما دادن باید اینو هم اضافه کنیم که خانم ابوطالبی این پیشنهاد رو به مسئولان دورو دادن نه مردم کشور.