میرتاجدینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حضور مقام معظم رهبری در نماز جمعه یک پدیده سیاسی را رقم خواهد زد

فعال سیاسی اصولگرا گفت: قطعا حضور مقام معظم رهبری در نماز جمعه یک پدیده سیاسی خاصی خواهد بود.

//حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در نماز جمعه این هفته تهران گفت: ما در سال های انقلاب و فراز و نشیب‌های مختلف بعضی زمان‌ها مشکلات حساس و ویژه داشتیم که یکی از آنها را می‌توان شرایط اخیر دانست؛ بنابراین ما در شرایطی به سر می‌بریم که قطعا حضور مقام معظم رهبری در نماز جمعه و گفت‌وگوی مستقیم با مردم طبعا یک پدیده سیاسی خاصی خواهد بود.

او ادامه داد: قطعا تمام رسانه‌های خارجی نیز امروز منتظر این برنامه خواهند بود. اگر بخواهیم در مقام مقایسه در آییم قطعا این رویداد شبیه آنچه که مقام معظم رهبری پس از فتنه ۸۸ در نماز جمعه حاضر شدند و سخنرانی کردند خواهد بود و میلیون‌ها نفر در جهان این خطبه‌ها را به طور مستقیم خواهند شنید، زیرا الان و در این شرایط ما با مصاف آمریکا رفته ایم.


بیشتر بخوانید: اصلاح ساختار مجلس باید مورد توجه جدی قرار بگیرد


حجت الاسلام والمسلمین میرتاجدینی افزود: پس از ترور ناجوانمردانه سردار سپهبد قاسم سلیمانی توسط آمریکا با شکوه ترین تشییع تاریخ رقم خورد، حوادث دیگری اتفاق افتاد از جمله حادثه ناگوار سقوط هواپیما که هم ملت ما را داغدار کرد و بیش از همه نیز دل رهبر معظم ما را شکست که به صراحت می‌توان گفت در تمام این  اتفاقات به نوعی آمریکا دخیل است؛ زیرا کاخ سفید امنیت منطقه را دچار آشوب کرده، در نتیجه در این شرایط خطبه‌های مقام معظم رهبری بسیار مهم و تاثیر گذار خواهد بود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به موضوع سیل اخیر سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: امروز همه مسئولان موظفند که به یاری سیل دیدگان بشتابند. ما در این مساله هم شاهد بودیم که مقام معظم رهبری پیش از همه دستور رسیدگی به سیل زدگان و امداد رسانی به آنها را ارائه کردند به طوری که رئیس بنیاد مستضعفان از طرف ایشان مامور شدند تا در آنجا حضور یافته و انواع کمک‌های لازم اعم از تامین خوراک و پوشاک را تامین کنند؛ بنابراین دولت باید به عنوان یک دغدغه اصلی  اهتمام بیشتری برای حل این مشکل داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار