۲۱۱ زندانی جرایم غیرعمد در کهگیلویه و بویراحمد آزاد شدند

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد از آزادی ۲۱۱ زندانی جرائم غیر عمد از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: امیدوارم این تعداد تا پایان سال افزایش یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ اسماعیل جمیاری  مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد  گفت: در مراسمی با حضور معاون سلامت، اصلاح و تربیت و مدیرکل حمایتی سازمان زندان‌های کشور و دادستان مرکز استان ۲۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد زندان‌های استان آزاد شدند.

او افزود : در ادامه سلسله جشن‌ها و آئین‌های آزادسازی زندانیان در استان و همزمان با حضور ابوالفضل حجتی پور معاون سلامت، اصلاح و تربیت و حمید رضا علی اکبری مدیرکل اقدامات حمایتی سازمان زندان‌های کشور و ملک حسینی دادستان مرکز استان تعداد ۲۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد زندان‌های استان شامل ۱۶ نفر مرد و ۴ نفر زن، از زندان آزاد شدند.

جمیاری ابراز کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۱۱ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از زندان آزاد شده‌اند، تصریح کرد: میزان بدهی این افراد بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان بوده که با تلاش، پیگیری و مداخله همکاران ما در ستاد دیه استان و مددکاران و نیز همراهی و همکاری شکات و طلبکاران بیش از ۹۶ میلیارد ریال از این مبلغ تخفیف و رضایت اخذ و مابقی نیز با استفاده از منابع ستاد دیه تأمین و زمینه آزادی این تعداد فراهم شده است.

او با قدردانی از همه کسانی که مجموعه زندان‌های استان و ستاد دیه و نیز انجمن حمایت از زندانیان را برای گره گشایی و کمک به این قشر آسیب پذیر یاری می‌رسانند، اظهار امیدواری کرد تا در آینده نزدیک و با مشارکت اداره کل اوقاف و امورخیریه استان شاهد آزادی تعدادی دیگر از زندانیان بدهکار و آبرومند باشیم.

انتهای /غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.