۹ محموله کمک‌های انسان دوستانه به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: ۹ محموله کمک‌های انسان دوستانه خیران و کارکنان این اداره‌کل به مناطق سیلزده شهرستان‌های چابهار و کنارک ارسال شد.

۹ محموله کمک‌های انسان دوستانه به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: این محموله‌ها شامل پتو، روفرشی، چراغ شارژری، لوازم بهداشتی، پزشکی و دارویی، لباس گرم، کنسروجات، آب معدنی و سایر مواد خوراکی است.

او  افزود: در پی وقوع سیل در مناطق روستایی بلوچستان تمامی واحد‌ها و شرکت‌های فعال در اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان مکلف به امداد رسانی همه جانبه به مردم سیلزده شدند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این راستا تیم‌های واکنش سریع یگان حفاظت، عملیاتی و گشت و نظارت بر سواحل استان به منظور امدادرسانی و برآورد سطح خسارت و نیازمندی‌های مردم در مناطق روستایی حضور یافتند.

او  ادامه داد: همچنین ماشین آلات فعال در پروژه‌های در دست اجرای بندر چابهار جهت امدادرسانی و بازگشایی معابر روستایی به این مناطق ارسال شد.

آقایی بیان کرد: در چند روز اخیر علاوه‌بر کمک‌های نقدی، کمک‌های غیرنقدی کارکنان این اداره‌کل و شرکت‌های فعال در بندر به مناطق سیلزده ارسال شده است.

او   خاطرنشان کرد: رسیدگی به سیلزدگان از وظایف همه‌ی مردم و مسوولان است تا درد و رنج افراد محروم و آسیب دیده کاهش پیدا کند.

ورود سامانه بارشی و بارندگی‌های سیل آسا در روز‌های ۲۰ تا ۲۲ دی سبب قطع ارتباط روستا‌های جنوب سیستان و بلوچستان شده بود که به همین دلیل و شرایط بد جوی در روز نخست امکان امداد رسانی بسیار محدود بود، اما پس از آن کار امداد رسانی و ارائه خدمات به سیل زدگان بوسیله قایق، چرخ‌بال و خودرو‌های سبک و سنگین با سرعت ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار