هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال؛

مهرام تهران ۸۰ - مس کرمان ۵۸/ پیروزی دلچسب شاگردان هاشمی در خانه

تیم‌های بسکتبال مهرام تهران و مس کرمان از ساعت ۱۸ به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های بسکتبال مهرام تهران و مس کرمان امروز از ساعت ۱۸ در تالار بسکتبال آزادی به مصاف یکدیگر رفتند، شاگردان مصطفی هاشمی که این روز‌ها در رده سوم جدول رده بندی حضور دارند با برد در این بازی قصد داشتند اوضاع خود را بهتر کنند.

بازیکنان تیم بسکتبال مهرام آغاز کننده دیدار امروز بودند، صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان و باشگاه مهرام در این بازی حاضر نشد و تماشاگر این مسابقه بود.

بازی در این کوارتر بسیار جذاب دنبال شد و بازیکنان ۲ تیم نمایش خوبی داشتند، البته مهرامی‌ها در حملات و پرتاب‌های آخر بهتر از حریفشان ظاهر شدند و در نهایت با نتیجه ۱۸ - ۱۱ این کوارتر را به نفع خود به پایان رساندند.

بازی در کوارتر دوم نزدیک‌تر دنبال شد و بازیکنان مس نمایش بهتری داشتند و بازی خوبی به نمایش گذاشتند البته در دفاع زیر حلقه و میانه‌های زمین نمی‌توانستند ستارگان حریف را به خوبی کنترل کنند و همین باعث شد تا مهرام با چند حمله سریع و درست جریان بازی را در اختیار بگیرد و با پرتاب‌های خوب ۳ امتیازی از حریفش پیش بیافتد و در نهایت با نتیجه ۱۹ - ۱۵ برنده بازی باشند.

شاگردان کسایی پور در این کوارتر بهتر شدند و با بازی خوبشان توانستند فاصله را کمتر کنند، هاشمی مربی مهرام زمانی که اختلاف ۲ تیم در این کوارتر کمتر شد درخواست وقت استراحت فنی داشت، پس از این زمان بازی در دستان مهرام قرار گرفت و این تیم دوباره توانست اختلاف را زیاد کند.

اختلاف ۲ تیم رفته رفته بیشتر شد و کار برای مسی‌ها سخت‌تر از قبل شد. حامد سهراب نژاد بازیکن تیم مهرام هم که چند هفته‌ای به دلیل مصدومیت بازی نمی‌کرد در این کوارتر به میدان آمد.

این کوارتر در نهایت با نتیجه ۲۵ - ۱۸ به سود مهرام به پاایان رسید تا آن‌ها در مجموع ۶۲ - ۴۴ از حریفشان پیش باشند.

برتری مهرامی‌ها که در این بازی تقریبا مسجل شده بود، آن‌ها باز هم به راحتی امتیاز می‌گرفتند و توانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند. مصطفی هاشمی هم در این زمان ترجیح داد تا از بازیکنان جوان ترش بهره ببرد. لحظات پایانی بازی البته اعتراض‌های بازیکنان مس کرمان به داور را نیز شاهد بود با این حال نمایش مهرامی‌ها همچنان با بازیکنان جوان شان هم خوب بود و آن‌ها امتیاز‌های خوبی هم می‌گرفتند.


بیشتر بخوانید: اکسون تهران ۵۳ - پتروشیمی بندر امام ۸۲ / پیروزی آسان شاگردان کوهیان در پایتخت


این بازی در پایان با نتیجه ۸۵ و ۸۸ به سود تیم بسکتبال مهرام به پایان رسید تا این تیم همچنان جایگاهش را در رده سوم جدول رده‌بندی حفظ کند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار