پلیس امنیت عمومی پایتخت از ۸۴ واحد صنفی فعال بازدید کرد

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: طرح نظارت بر صنوف در محدوده خیابان حضرت ولیعصر (عج) و خیابان جمهوری اجرا و در این طرح از ۸۴ واحد صنفی بازدید شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ صادق قره باقری رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت در تشریح این خبر گفت: مأموران اداره نظارت براماکن عمومی پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ صبح روز گذشته بیست و چهارم دی ماه در راستای اجرای طرح نظارت بر صنوف، از ۸۴ واحد صنفی فعال در محدوده خیابان ولیعصر (عج) و خیابان جمهوری بازدید کردند.

او افزود: در این طرح به تعداد ۲۵ نفر از مدیران واحد‌های صنفی در خصوص رعایت ضوابط و مقررات اماکن عمومی وعدم رفتار‌های هنجار شکن، تذکر و آموزش‌های لازم ارائه شد.

قره باقری با اشاره به نتایج این طرح، خاطرنشان کرد: در این طرح ۲۸ واحد صنفی متخلف که فاقد پروانه کسب بوده برابر ماده ۲۷ قانون نظام صنفی بعلت عدم رعایت ضوابط و مقررات، برگ اخطاریه پلمب شد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت تصریح کرد: پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحد‌های صنفی، درصدد کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی است از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار