رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان خبر داد؛

وقوع آتش‌سوزی در مسکن مهر سمنان

سعید اسمعیل پور از وقوع آتش‌سوزی در مسکن مهر بلوار فضیلت شهر سمنان خبر داد و گفت: در این حادثه خانم ۳۵ ساله‌ای خود را از طبقه چهارم به پایین پرتاب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید اسمعیل پور رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان از وقوع آتش‌سوزی دریک واحد آپارتمانی مسکن مهر بلوار فضیلت شهر سمنان در ساعت ۷:۳۰ صبح جمعه خبر داد و گفت: در پی این آتش‌سوزی بلافاصله چهار دستگاه خودرو و ۱۵ آتش‌نشان از سه ایستگاه شماره یک، دو و پنج سازمان آتش‌نشانی برای امدادرسانی به محل این حادثه اعزام شدند.

او بابیان اینکه پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی، ایستگاه شماره پنج سازمان آتش‌نشانی را به محل اعزام کرد، افزود: در ادامه به دلیل وسعت حادثه درخواست نیروی کمکی شد که هم‌زمان ایستگاه‌های یک و دو سازمان نیز به محل اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه متأسفانه یک واحد آپارتمانی در طبقه چهارم به آدرس فوق طعمه حریق شده و دود و شعله از پنجره‌ها به بیرون زبان می‌کشید، ابراز داشت: نیرو‌های عملیاتی سریعاً با رعایت نکات ایمنی قطع جریان برق و گاز به چند تیم عملیاتی تقسیم شدند.

اسمعیل پور بابیان اینکه آتش‌نشان‌ها با باز کردن درب ورودی منزل که قفل‌شده بود و بستن دستگاه تنفسی وارد محیط پر از دود و آتش شده و عملیات اطفا حریق آغاز شد، تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه خانم ۳۵ ساله‌ای قبل از رسیدن نیرو‌های عملیاتی بنا به دلایل نامعلوم خود را از طبقه چهارم به پایین پرتاب می‌کند که به مراکز درمانی منتقل می‌شود.

او افزود: احتمال عمدی بودن این حادثه وجود دارد، اما علت اصلی وقوع حادثه نیاز به کار کارشناسی است که تا قبل از آن نمی‌توان اظهارنظر رسمی پیرامون آن داشت.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار