معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام :

دستگاه‌های اجرایی وضعیت طرح‌های اقتصاد مقاومتی را با دقت بررسی کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: دستگاه‌های اجرایی وضعیت طرح‌های اقتصاد مقاومتی را با دقت بررسی و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده برای رفع مشکل آن‌ها تلاش کنند.

دستگاه‌های اجرایی وضعیت طرح‌های اقتصاد مقاومتی را با دقت بررسی کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حیدر نعمتی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان گفت: این ستاد یک ظرفیت بسیار خوب در حمایت از رونق تولید و رفع مشکلات پیش پای تولیدکنندگان است.

او به توسعه کشت گل نرگس و سود آور بودن آن تاکید کرد و افزود: کشت این گل با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد بسیار اقتصادی است و باید در گسترش آن پیگیری لازم انجام گیرد.

نعمتی اضافه کرد: در ماده ۱۳ آیین نامه اجرایی شرایط و دورانی را برای ارائه تسهیلات در نظر گرفته شده که دوستان سیستم بانکی که قرارداد عاملیت تسهیلات روستایی را دارند باید حداقل آورده را در نظر بگیرید و در راستای کمک به اجرای برنامه حداکثر شرایط را در نظر بگیرید که شاهد مشکلی در این زمینه نباشیم.

او اعلام کرد: ارزیابی استان‌ها در این بخش براساس اجرای این برنامه‌ها انجام می‌شود که باید پروژه‌های اقتصادی مقاومتی اگر مشکلاتی دارند توسط دستگاه‌های اجرایی مربوطه بررسی و برطرف شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام عنوان کرد: وضعیت طرح‌ها در جلسات آتی ستاد اقتصاد مقاومتی مطرح شوند و اگر نیاز باشد تصمیماتی برای رفع مشکلات آن‌ها اتخا می‌شود.

او اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی باید آخرین وضعیت پروژه‌ها را حداکثر ظرف یک هفته به ثبت برسانندو اطلاعات آن‌ها در سامانه به روز رسانی شود.

نعمتی تاکید کرد:برنامه‌ها و سیاست‌های سال ۹۹ اقتصاد مقاومتی با ارائه نقشه راه ترسیم شده و به استان‌ها ابلاغ شده است.

او یادآور شد: این برنامه‌ها در ۴ محور تقسیم کار شده است و برنامه‌هایی در نظر گرفته اند که انتظار داریم در وقتی که تعیین شده نسبت به ارائه پیشنهادات توسط دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های نیمه تمام با رعایت اسناد بالادستی اقدام کنند.

نعمتی مطرح کرد: همچنین پروژه‌های جدید را در برنامه‌های سال آینده باید مورد توجه قرار دهیم و برای اجرای آن‌ها تلاش کنیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.