معاون اشتغال کمیته امداد استان سمنان خبر داد؛

پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان استان سمنان

خدابنده گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی به مددجویان پرداخت‌شده است و پرداخت تسهیلات همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا خدابنده، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان  بابیان اینکه طی ۹ ماهه سال جاری یک هزار و ۲۹۴ فرصت شغلی در کمیته امداد استان برای مددجویان فراهم‌شده است، گفت: این تعداد فرصت شغلی از محل پرداخت تسهیلات و به‌کارگیری مددجویان بوده است.

او بابیان اینکه روند پرداخت تسهیلات در کمیته امداد سمنان همچنان ادامه دارد، افزود: از ابتدای سال تاکنون ۲۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی به مددجویان کمیته امداد استان سمنان پرداخت‌شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه تعداد کل تسهیلات پرداخت‌شده به مددجویان طی بازه مذکور ۶۲۳ فقره بوده است، ابراز داشت: از مجموع ۶۴ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان اعتبار اشتغال روستایی برای کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید سهم کمیته امداد ۸۱.۴ درصد است.

خدابنده بابیان اینکه تاکنون دو هزار و ۷۵۸ نفر در طرح اشتغال روستایی بااعتبار ۱۳۰ میلیارد ۳۱۴ میلیون ثبت‌نام کردند، در ادامه تصریح کرد: از این تعداد طرح در مجموع یک هزار و ۲۹۹ مورد به بانک‌ها برای ارائه تسهیلات ارسال‌شده است.

او بابیان اینکه ۶۷۹ طرح اشتغال دیگر از این مجموع در بانک‌ها در حال پرداخت است، افزود: پیش‌بینی می‌شود این طرح‌های اشتغال‌زایی و ارائه تسهیلات لازم به مددجویان بتواند ضمن مهاجرت معکوس به روستا‌ها باعث ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال در سطح روستا‌ها و همچنین توانمندی مددجویان شود.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار