مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران:

ورزشکاران می‌توانند نقش پررنگی در حفظ محیط زیست داشته باشند/ تکلیف انتخابات هیئت فوتبال تهران به زودی مشخص خواهد شد

گل محمدی گفت: ورزشکاران به عنوان افراد شناخته شده می‌توانند نقش پررنگی در توسعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست داشته باشند.

رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص همایش هوای پاک اظهار داشت: این همایش در جهت بالا بردن فرهنگ زیست محیطی برگزار شد که مسئولان زیادی در آن شرکت کردند و صحبت‌ها و راهکار‌های خوبی مطرح شد. مهم این است صحبت‌هایی که مطرح می‌شود، جنبه عملی پیدا کند.

گل محمدی افزود: امروز باید این نکته را در نظر داشته باشیم که هر ایرانی یک سفیر محیط زیست است. کلانتری به نکته خوبی اشاره کرد و گفت این سرزمین متعلق به این نسل و نسل بعدی نیست، بلکه متعلق به تمام نسل‌ها و عصر‌ها است و همه ما باید در توسعه این فرهنگ کوشا باشیم. ورزشکاران به عنوان افراد شناخته شده می‌توانند نقش پررنگی در توسعه این فرهنگ داشته باشند.


بیشتر بخوانید: احمدی: باید با ورزش به محیط زیست کمک کنیم/ تصمیم AFC یک شیطنت است


مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران افزود: قرار شد در نخستین گام عملیاتی، با همکاری مسئولان و ورزشکاران به مناسبت روز درخت کاری ۵۰۰ هزار درخت در تهران بکاریم تا یک گام عملی برای رسیدن به هدفمان برداریم.  

او درباره انتخابات هیئت فوتبال استان تهران گفت: در هفته جاری نشستی در وزارت ورزش برگزار خواهد شد و پس از این نشست، تکلیف انتخابات هیئت فوتبال تهران مشخص خواهد شد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.