تحول دیجیتال در شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع ایران

شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع ایران با همکاری دانشگاه الزهرا (س) و انجمن مهندسی صنایع ایران، بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع ایران با همکاری دانشگاه الزهرا (س) و انجمن مهندسی صنایع ایران، با هدف تبادل دانش، مفاهیم، روش‌ها و روند‌های جدید این حوزه و با محوریت تحول دیجیتال و مهندسی صنایع در کشور ۲ و ۳ بهمن امسال، در محل سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود.

 تمرکز بر برگزاری کارگاه‌های تخصصی و سخنرانی‌های کلیدی مدیران مطرح کشور با موضوعات روز و روند‌های آتی مهندسی صنایع و مرتبط با تحول دیجیتال و حضور پررنگ‌تر محققان خارجی برای ارائه مقالات، از جمله ویژگی‌های برجسته این کنفرانس است.

در این کنفرانس ۷ نشست با موضوعات مختلف از جمله "بانکداری دیجیتال"،  "خرده فروشی و جایگاه آن در تحول دیجیتال در کشور و " مروری بر اجرای طرح ترافیک در ادوار گذشته و دلایل تغییر آن" برگزار خواهد شد.

علاوه بر آن، در این کنفرانس ۱۱ غرفه با موضوعات مختلف حضور دارند و تاکنون نیز ۳۳۱ نفر جهت حضور در این گردهمایی علمی با هدف ارائه مقاله و استفاده از مباحث روز کشور ثبت نام کرده‌اند. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس iiie.ir/honors مراجعه کنند.

لازم ذکر است؛ اولین دوره جشنواره برگزیدگان انجمن مهندسی صنایع ایران در سال ۹۸ با حمایت و همکاری دانشکده‌های مهندسی صنایع سراسر کشور در سه بخش کتاب، پایان نامه تحصیلات تکمیلی و ترویج دهنده مهندسی صنایع با ۳۹ اثر در بخش کتاب، ۲۸ اثر در بخش پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری و ۴۱ رسانه در بخش ترویج‌دهنده برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار