ظهرابی: توانایی پیروزی برابر بحرین را داشتیم/ ناهماهنگی بازیکنان باعث شد بازی را واگذار کنیم

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان کشورمان گفت: بازیکنان برابر بحرین عملکرد خوبی داشتند و می‌توانستند این تیم را شکست دهند، اما اشتباهات فردی باعث شد بازی را واگذار کنیم.  

مسعود ظهرابی سرمربی تیم ملی هندبال جوانان کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره باخت تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران برابر بحرین اظهار داشت: در بازی اول با نیوزلند بازیکنان از تمام توانشان استفاده کردند و ضمن کسب یک نتیجه مطلوب، یک تمرین مناسب برای این رقابت‌ها داشتند. در بازی امروز برابر بحرین هم بازیکنانمان فوق العاده کار کردند و توانایی شکست دادن این تیم را داشتند، اما در صحنه‌هایی از بازی تمرکزشان را از دست می‌دادند و اشتباهات فردی باعث شد بازی را واگذار کنیم.


بیشتر بخوانید: تیم ملی هندبال ایران ۲۰ - بحرین ۲۲ / ملی پوشان هندبال راه سخت را انتخاب کردند


ظهرابی در ادامه گفت: با این باخت چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نشد و می‌دانم که بازیکنان ما بازی به بازی بهتر خواهند شد. تدارکات و برنامه ریزی خوبی برای این مسابقات داشتیم و تنها مشکلی که وجود دارد، ناهماهنگی میان بازیکنان است. در اردوی ترکیه بازیکنان تا حدودی نسبت به هم شناخت پیدا کردند و امیدوارم در بازی‌های مرحله بعد عملکرد بهتری داشته باشیم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار