شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی؛

مسافران ۳ ساعت قبل از پرواز در فرودگاه امام حضور یابند

شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی اعلام کرد: طبق پیش بینی‌ سازمان هواشناسی، بارش‌ها در مسیر‌های منتهی به این فرودگاه شدت خواهد گرفت و مسافران باید شرایط آب و هوایی را در زمان بندی خود رعایت کنند.

فرودگاهبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در اطلاعیه خود با اشاره به افزایش بارش‌ها در مسیر‌های منتهی به شهر فرودگاهی امام خمینی از مسافران خواست ۳ ساعت قبل از پرواز در ترمینال‌های فرودگاه حضور یابند.

در اطلاعیه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) آمده است: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به کشور و بر اساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی، امکان لغزنده بودن مسیر‌ها و بروز ترافیک در آن‌ها وجود خواهد داشت، لذا از مسافران درخواست می‌شود برنامه خود را به گونه‌ای تنظیم کنند تا ۳ ساعت قبل از پرواز در ترمینال‌های فرودگاه امام حضور داشته باشند.

مرکز اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی امام خمینی با شماره تماس ۰۹۶۳۳۰ و سایت شهر فرودگاهی به نشانی www.ikac.ir برای پیگیری آخرین وضعیت پرواز‌ها در خدمت مسافران است.

بر اساس این اطلاعیه همه بخش‌های شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) نیز برای انجام پرواز‌ها در زمان بارش‌های جوی و با در نظر گرفتن موارد ایمنی، در آمادگی کامل هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار